NOVINKY

Co je u nás nového, inspirativního a co by vás mohlo zajímat.

  • Ogilvy OnAir

    1. 2. 2016

    Ogilvy pořádá 10. února první letošní setkání OgilvyOnAir – moderovanou diskusi s předními českými osobnostmi. Na téma komunikace z pohledu profesionálů, kteří vynikli ve své disciplíně, přijdou diskutovat kardiochirurg Jan Pirk a makroekonom Tomáš Sedláček. Diskuse se bude konat od 17 hodin v prostorách Ogilvy v pražských Holešovicích.

    Více
  • OGILVYONE VSTUPUJE DO LETOŠNÍHO ROKU S NOVÝM VEDENÍM

    6. 1. 2016

    Managing Directorem OgilvyOne se od ledna stává Martin Lauer. Na pozici Associate Creative Director zároveň nastupuje Marek Linhart, jehož jmenováním vznikne silný pool tří kreativních ředitelů skupiny Ogilvy. Martin Lauer má za sebou působivou kariéru v marketingu a reklamě, v minulosti mimo jiné vedl čtyři roky komunikaci společnosti Škoda Auto. „Je to pro mě velká výzva a na spolupráci s ostříleným týmem OgilvyOne se velmi těším,“ říká Martin. Marek Linhart se stává kreativním…

    Více
  • ALLIANZ NABÍZÍ ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ BEZ ABSURDNÍCH POPLATKŮ

    1. 12. 2015

    Pojišťovna Allianz spouští první vlnu kampaně na životní pojištění Rytmus risk, které nabízí svým klientům za jasně stanovenou cenu a bez nesmyslných poplatků. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě televizních spotů také OOH a internet. Mezi výhody životního pojištění Rytmus risk patří jasná a pevná cena za pojistnou ochranu. S pojištěním nejsou spojené žádné další měsíční náklady ani poplatky při uzavření či předčasném ukončení smlouvy. V těchto dnech…

    Více
  • TESCO UŽ NADĚLUJE

    23. 11. 2015

    Okamžiky, na kterých záleží, naděluje ve své vánoční kampani obchodní řetězec Tesco. Čas, který zákazníci ušetří při nákupu v Tescu, mohou strávit bez zbytečného stresu se svými nejbližšími. A takové by měly být vánoční svátky - plné radosti, klidu a pohody. Kampaň poběží v Čechách, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a pochází z dílny Ogilvy & Mather.Kampaň, která odstartovala na začátku listopadu, bude zahrnovat kromě televizních spotů také tištěnou inzerci, OOH, POS, digitál a bude …

    Více
  • OGILVY SI ODNÁŠÍ Z LETOŠNÍ EFFIE TŘI CENY VČETNĚ ZLATÉ

    5. 11. 2015

    V soutěži oceňující nejefektivnější kampaně získala skupina Ogilvy letos celkem tři ceny, včetně jedné zlaté. Do Ogilvy & Mather putoval nejcennější kov za kampaň Lovebrandem v rekordním čase pro Air Bank a bronz za kampaň na podporu prevence vybraných nádorových onemocnění Vzkazy proti rakovině pro MZČR. Stříbrem byla pak oceněna kampaň OgilvyOne Lybar Promiss. Agentura Ogilvy & Mather zároveň ovládla speciální ceny BoB a získala ocenění ve všech čtyřech kategoriích. Nejlepším kreativním týmem…

    Více
  • JEDINÝ KOV PRO ČR NA FESTIVALU ADC*E

    23. 10. 2015

    Pouze jeden cenný kov putoval z mezinárodního festivalu Art Directors Club of Europe do České republiky, a to do Ogilvy. Kampaň LGBT Avatars, ověnčená oceněními na zahraničních i domácích festivalech, získala stříbro v kategorii Interactive Mobile Applications. Spolu s dalšími dvěma kampaněmi, Fanstars a MYMAOCIMA, se kampaň probojovala ještě na shortlist v kategorii Innovation & Integration. Kampaň je společným dílem Geometry Global a Ogilvy & Mather.Letošní rok je pro kampaň LGBT Avatars…

    Více
  • 6 KAMPANÍ OGILVY VE FINÁLE EFFIE

    21. 10. 2015

    Na shortlist letošního ročníku reklamní soutěže Effie se probojovalo celkem 6 prací skupiny Ogilvy. Celkem třikrát se na seznamu objevuje Ogilvy & Mather s kampaněmi pro Air Bank, Ford a Ministerstvo zdravotnictví České republiky. OgilvyOne bylo porotou soutěže nominováno dvakrát, a to za kampaně pro Lybar a T-Mobile a jeden shortlist patří Geometry Global za kampaň pro Sazku.Do finále postoupilo celkem 31 prací ze 72 přihlášek. Vítězové budou vyhlášeni v rámci galavečera, který proběhne ve…

    Více
  • KREATIVNÍ MOZKY POD JEDNOU STŘECHOU

    19. 10. 2015

    Šanci představit v rámci wokshopu své práce z oblasti digitální a vizuální produkce, získat zpětnou vazbu od hvězd českého designu a vyslechnout si krátké přednášky hostujících budou mít účastníci Behance Portfolio Review. O své zkušenosti se s přítomnými podělí mistři v oboru. Pozvání přijal zakladatel největšího ilustrátorského studia v České republice DRAWetc. Vladimír Strejček, zakladatel Dynamo Design Libor Jelínek nebo tvůrce písma, typograf, grafik a hudebník skupiny Master's Hammer…

    Více
  • DÍKY OOPSÁKŮM ZAZNAMENALO UPC NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ PRODEJNÍ MĚSÍC

    15. 10. 2015

    Sympatické animované postavičky Oopsáků skvěle zafungovaly na mladé uživatele internetu. V kampani UPC s odvážnou nadsázkou apelují na nezbytnost rychlého internetu a ukázalo se, že mladí nechtějí, aby je nuda připravila o život. Kampaň je z dílny Ogilvy & Mather. „Tato kampaň tak trochu vybočuje z našeho dosavadního konceptu a potvrdilo se, že to byl krok správným směrem. Svým vtipem a netradičním pojetím nalákala mnoho nových zákazníků. Září se tak stalo nejúspěšnějším prodejním měsícem od…

    Více
  • 6 DNÍ ROČNĚ UŠETŘÍ NAKUPOVÁNÍ POTRAVIN NA iTESCO.CZ

    21. 9. 2015

    Přečíst dětem 54 nových pohádek, zhlédnout 18 filmů v oblíbeném kině nebo nasbírat 3 687 podzimních listů. To vše a mnoho dalšího lze stihnout za šest dní, které zákazníkům ročně ušetří nakupování potravin na iTesco.cz. Kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o této službě, poběží v Čechách, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a připravila ji agentura Ogilvy & Mather. Podle průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos, stráví Češi nakupováním potravin průměrně skoro tři…

    Více
  • „ZRADÍŠ KVŮLI HOLCE KAMARÁDA?“ PTÁ SE GRANT’S

    10. 9. 2015

    Novou kampaň s názvem „Díky kámo“ spouští značka skotské whisky Grant’s. Ta poběží především v online médiích a na stránkách www.dikykamo.cz formou interaktivní hry. Kampaň vznikla v agentuře Ogilvy & Mather, která spolupracuje se značkou Grant‘s od letošního dubna.„Zatímco komunikace většiny značek této kategorie je zaměřena velmi individualisticky, naše kampaň se mnohem víc než na jedince zaměřuje na skupinu přátel – koneckonců ty nejlepší věci jen málokdy člověk zažije sám,“ říká Pavel Hojgr…

    Více
  • NOVÁ KAMPAŇ UPC? OOPS!

    1. 9. 2015

    Skartovačka, židle, tužky a spousta dalších věcí se v nové reklamní kampani společnosti UPC proměňuje na vražedné nástroje. Kampaň z dílny Ogilvy & Mather totiž na české poměry pracuje s nezvykle odvážnou nadsázkou. Kampaň provázejí sympatické animované postavičky Oopsáků, které u pomalého internetu dostávají zabrat dřív, než by jeden řekl Oops! A to všechno jen proto, aby mladí uživatelé internetu pochopili, že když mají pomalý internet, přicházejí o život. „Rychlý internet je v dnešní době…

    Více
  • TESCO NABÍZÍ U HOTOVOSTNÍ PŮJČKY NIŽŠÍ ÚROK NEŽ JE BANKOVNÍ PRŮMĚR

    27. 8. 2015

    Tesco představuje novou kampaň na Tesco Finanční služby. V té svým klientům nabízí k Hotovostní půjčce nižší úrok než je bankovní průměr. Kampaň odstartovala v ČR a na Slovensku prvním ze tří televizních spotů, které podpoří POS materiály. Jedná se o první kampaň z dílny agentury Ogilvy & Mather.Podmínkou získání nízkého úroku k Hotovostní půjčce je řádné splácení a půjčku lze sjednat přes internet z pohodlí domova nebo přímo při nákupu v Tesco. Půjčka je navíc bez poplatku za vyřízení, vedení…

    Více
  • OGILVY & MATHER POSILUJE TESCO TÝM

    24. 8. 2015

    Nový kreativní ředitel a další čtyři kolegové rozšíří tým agentury Ogilvy & Mather spolupracující s obchodním řetězcem Tesco. Agentura bude totiž od srpna zastřešovat kompletní komunikační strategii a ATL i BTL aktivity pro klienta nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Tesco je klientem Ogilvy & Mather od letošního února, kdy agentura vyhrála výběrové řízení v ČR. V současné době se o Tesco stará široký tým více než třiceti profesionálů. „Na základě úspěšné…

    Více
  • TRH MIKROÚVĚRŮ OBOHATÍ RYCHLÁ A VÝHODNÁ JAPONSKÁ PŮJČKA

    29. 7. 2015

    Home Credit vstupuje na tuzemský trh malých úvěrů nabízející krátkodobé půjčky ve výši jednotek až desítek tisíc korun a své portfolium služeb rozšiřuje o Japonskou půjčku. Jedná se o unikátní produkt nabízející nejnižší RPSN na trhu, nejférovější podmínky a expresní on-line vyřízení. Televizní spot k uvedení Japonské půjčky připravila agentura Ogilvy & Mather, pod jejíž střechou vznikl i samotný název produktu.Japonska půjčka je v současné době tou nejlepší krátkodobou půjčkou na trhu. Nabízí…

    Více
  • STARTUJE INFORMAČNÍ KAMPAŇ NA PODPORU LINKY POMOCI ŘIDIČŮM 1224

    14. 7. 2015

    Čeští motoristé mohou v případě potřeby odtahu nepojízdného vozidla z důvodu nehody nebo poruchy využívat unikátní jednotnou Linku pomoci řidičům 1224 bez ohledu na to, u které pojišťovny mají sjednané povinné ručení nebo havarijní pojištění. Ne každý řidič ale o této možnosti ví, a proto spouští Česká kancelář pojistitelů informační kampaň, která ji dostane do širšího povědomí veřejnosti. Za přípravou a realizací kampaně stojí agentura Ogilvy & Mather.Zatímco dříve si musel motorista ukládat…

    Více
  • PODLE STUDIE OGILVY & MATHER MÁ NEJVĚTŠÍ TRŽNÍ HODNOTU ZNAČKA ŠKODA AUTO

    29. 6. 2015

    Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy & Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značka Kofola. Nejvyšší tržní hodnotu má podle oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 30 miliard korun. Respondenti vidí největší nevyužitý potenciál ve značkách Jawa, Praga a Pedro, podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní."Je to již čtvrt století od pádu komunismu, kterým skončila i doba hájení českých značek. Mnohé…

    Více
  • STUDIE: TRADIČNÍ ČESKÉ ZNAČKY V ROCE 2015

    29. 6. 2015

    Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy & Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značka Kofola. Nejvyšší tržní hodnotu má podle oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 30 miliard korun. Respondenti vidí největší nevyužitý potenciál ve značkách Jawa, Praga a Pedro, podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní.

    Více
  • KAMPAŇ LGBT AVATARS BODUJE NA SVĚTOVÉM FESTIVALU REKLAMY CANNES LIONS A ZÍSKÁVÁ DVA LVY

    26. 6. 2015

    Pražská Ogilvy slaví obrovský úspěch. Kampaň ověnčená oceněními na mezinárodních i domácích festivalech LGBT Avatars skóruje na světovém festivalu reklamy CANNES LIONS a získává dva lvy – stříbro v kategorii Mobile a bronz v kategorii Media. Kampaň LGBT Avatars připravila agentura Geometry Global a Ogilvy & Mather pro loňský pochod Prague Pride. Aktéři pochodu mohli pomocí aplikace LGBT Avatars zastupovat účastníky z východních zemí, jejichž režimy nerespektují práva sexuálních menšin. Kampaň…

    Více
  • ONDŘEJ OBLUK SE STÁVÁ GROUP MANAGING DIRECTOREM SKUPINY OGILVY

    25. 6. 2015

    Ondřej Obluk, Managing Director reklamní agentury Ogilvy & Mather, bude počínaje 1. červencem reprezentovat celou skupinu Ogilvy v pozici Group Managing Director, a to jak navenek vůči trhu, tak v rámci mezinárodních struktur Ogilvy.Bude rovněž koordinovat business všech agentur skupiny a podporovat cross-sell klientů. Obluk bude nadále ředitelem reklamní agentury a jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu je Tomáš Belko.Nic se nemění na struktuře operativního řízení skupiny…

    Více
  • ČESKÉ BEHAVIORÁLNÍ KAMPANĚ SKÓROVALY NA CELOSVĚTOVÉ ÚROVNI

    18. 6. 2015

    Nudge Awards oceňují celosvětové kampaně a projekty, které jsou postaveny na principech behaviorální vědy. Mezinárodní porota udělila celkem 10 cen, které putovaly pouze do třech zemí – Austrálie, Velké Británie a dvě do České republiky. Stříbrem byly oceněny kampaně agentury Ogilvy pro Ministerstvo zdravotnictví ČR a Air Bank, na kterých se podílel nový expertní tým #ogilvychange.„Český trh většinou nebývá na špičce, pokud jde o inovativní přístupy v marketingu. Ve využití behaviorální vědy v…

    Více
  • AGENTURA OGILVY & MATHER SE STALA AGENTUROU ROČNÍKU A ZÍSKALA GRAND PRIX ZA KAMPAŇ MYMAOCIMA

    10. 6. 2015

    Soutěž ČESKÝ DIREKT & PROMO vyhlásila své vítěze. Nejúspěšnější agenturou se stala agentura Ogilvy. Ta si kromě Grand Prix odnesla ještě dalších 10 cen včetně třech zlatých. Titul Agentura ročníku získala Ogilvy & Mather. Klientem roku se stala společnost Obra se svým produktem Lybar Promiss, a to za design obalu, který navrhla agentura OgilvyOne.Nejúspěšnější byla kampaň Ogilvy & Mather pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která získala nejen cenu Grand Prix, ale také další dvě zlata v kategoriích…

    Více
  • OGILVY JE NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ ČESKOU AGENTUROU FESTIVALU PIAF

    27. 5. 2015

    Nejúspěšnější českou agenturou letošního mezinárodního festivalu PIAF je Ogilvy. Svých 9 nominací proměnila i přes velmi silnou zahraniční konkurenci v šest cen, včetně jedné zlaté a jedné stříbrné.Třemi cenami byla v rámci festivalu PIAF ověnčena kampaň pro Intersport Běž IS pro slevu, která je společným dílem agentur Geometry Global a OgilvyOne. Ta získala zlato, stříbro a bronz.Bronzem byla oceněna kampaň Geometry Global a Ogilvy & Mather – LGBT Avatars, kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima…

    Více
  • KAMPAŇ MYMAOCIMA BYLA OCENĚNA NA FESTIVALU D&AD

    22. 5. 2015

    Ogilvy & Mather se podařilo prosadit na dalším prestižním mezinárodním festivalu. Po úspěchu v soutěži The One Show získala agentura ocenění za kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, a to bronz (dřevěnou tužku) na londýnském mezinárodním festivalu reklamy D&AD. Kampaň byla oceněna v kategorii Direct.Letos se kampaň probojovala také na shortlist soutěže The One Show, ale byla úspěšná i v domácích kláních – na ADC Creative Awards získala stříbro a zlato.Za kampaní stojí Will Rust, Tomáš Belko,…

    Více
  • KAMPAŇ LGBT AVATARS BODUJE V ZAHRANIČÍ

    13. 5. 2015

    Nejen na domácích soutěžích, ale také v zahraničí sbírá ocenění kampaň Geometry Global a Ogilvy & Mather LGBT Avatars. Na jedné z nejprestižnějších mezinárodních soutěží The One Show vyhlašované neziskovou organizací The One Club se kampaň dokázala prosadit nehledě na obrovskou konkurenci prací z celého světa a získala bronz v kategorii Social media.Zároveň byla v kategorii Mobile Applications kampaň LGBT Avatars zařazena na shortlist, na který se probojovala v kategorii Social Media také…

    Více
  • UPC ČR PŘEDSTAVUJE INTERAKTIVNÍ TELEVIZI HORIZON

    12. 5. 2015

    UPC ČR startuje unikátní interaktivní televizi Horizon s virtuální videopůjčovnou My Prime. Díky ní mají zákazníci neomezený přístup do bohaté videotéky. Kompletní lokální kampaň k představení novinky od UPC včetně natáčení televizního spotu připravila agentura Ogilvy & Mather.Interaktivní televize Horizon od UPC představuje nové, uživatelsky příjemné prostředí s intuitivním ovládáním, které přináší vyšší komfort při sledování televize. Součástí televize Horizon je neomezená videotéka My Prime…

    Více
  • POJIŠTĚNCI ČPZP SE NUDY BÁT NEMUSÍ

    5. 5. 2015

    Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila zážitkový slevový portál nechcinudu.cz. Prostřednictvím něho motivuje své pojištěnce k aktivnímu trávení volného času nabídkou nejrůznějších slev. Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem tohoto roku vyhrála výběrové řízení.Pojištěnci druhé největší zaměstnanecké zdravotní pojišťovny v České republice, ČPZP, mohou nyní využívat široké nabídky slev portálu nechcinudu.cz. Ten nabízí mimo jiné…

    Více
  • STUDIE: DĚTI A REKLAMA V ROCE 2014

    1. 12. 2014

    Oslovit děti reklamou v předškolním věku je, až na výjimky, pro marketéry tabu. Vyplývá to z aktuální studie agentury Ogilvy & Mather. Nejdříve by se mělo s dětmi začít touto formou komunikovat na základní nebo střední škole. Etický kodex upravující pravidla pro komunikaci s dětským zákazníkem má téměř 80 % oslovených firem, což je dvakrát více než v roce 2010.

    Více
  • STUDIE: LUXUSNÍ ZNAČKY V ROCE 2014

    3. 7. 2014

    Podle studie Ogilvy & Mather přestávají Češi vnímat luxus jen jako prostředek prezentace a získání obdivu. Zatímco ve studii realizované před čtyřmi lety představovaly luxus především automobily, nyní se na první místo typicky luxusní kategorie dostaly šperky a hodinky. Mezi nejluxusnější české značky zařadili respondenti značky Moser, Český granát, Halada, Prim a Lasvit. V těch světových luxusních značkách vedly Bentley, Cartier, Louis Vuitton, Rolex a Rolls-Royce.

    Více
  • STUDIE: NOVÉ ČESKÉ ZNAČKY V ROCE 2013

    27. 11. 2013

    Nejúspěšnější nové české značky, které se objevily na trhu po roce 1989, jsou podle studie agentury Ogilvy & Mather Seznam.cz, PPF, Student Agency, Alza.cz a Mountfield. Největší důvěru v úspěšný budoucí rozvoj si u marketérů získaly značky Alza.cz, PPF a Agrofert a v ohrožení jsou naopak podle nich značky U:fon, LEO Express a Bonton.

    Více
  • STUDIE: TRADIČNÍ ČESKÉ ZNAČKY V ROCE 2013

    5. 5. 2013

    Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy&Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značky Kofola a Pilsner Urquell. Nejvyšší tržní hodnotu má podle více než tří set oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 20 miliard korun. Respondenti vidí největší potenciál ve značkách Favorit, Vinea a Praga a podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní.

    Více
  • STUDIE 2012: JAK DŮVĚRYHODNÉ JSOU PRŮZKUMY?

    12. 9. 2012

    Tvrdá data, objektivní informace, neprůstřelné argumenty. Výsledky průzkumů jsou marketingová munice, která nám pomáhá vyhrát boj o rozpočet, nebo alespoň udržet pozici. Přestože z následující studie vyplývá, že ne všem průzkumům důvěřujeme, bereme na jejich výsledky zvláštní zřetel. Při našem rozhodování pak hrají klíčovou roli. Oproti nim obvykle stojí položky tak neuchopitelné jako jsou domněnky, odhady a intuice. A někdy také prosté přání centrály (nadřízených).

    Více
  • STUDIE 2012: DĚTI A REKLAMA

    22. 3. 2012

    Děti jsou zvláštní cílová skupina. Mají svůj svět, svoji řeč, svoje sny i svoje oblíbené věci. Není tedy divu, že existují i dětské reklamy, které se snaží produkty vytvořené pro děti dostat oklikou přes dospělácký svět zpátky k dětem. Fungují? A pokud ano, jsou kvůli tomu špatné?Otázka reklamy pro děti vyvolává rozporuplné reakce. Rozhodli jsme se proto zařadit toto téma do aktuální studie Ogilvy & Mather. Opět jsme oslovili přes tři sta marketingových odborníků z velkých českých firem a…

    Více
  • STUDIE 2010: HODNOCENÍ EFEKTIVITY KOMUNIKAČNÍCH KAMPANÍ

    15. 12. 2010

    Hodnocení efektivity v komunikaci je obzvláště v době ekonomického zpomalení velmi diskutovaným tématem, které skýtá celou řadu otázek. Posunuli se čeští marketéři v měření efektivity dopředu, nebo je k tomu nepřiměla ani krize? Stalo se vyhodnocování efektivity nedílnou složkou komunikace, jak to odborná média již před časem předpovídala, nebo nás čeká ještě daleká cesta? Studii jsme zahajovali s očekáváním, že tlak na efektivitu bude v průběhu hospodářské krize sílit a marketéři budou muset…

    Více
  • STUDIE 2009: MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE KE GENERACI 55+ ANO NEBO NE?

    11. 11. 2009

    Zažité vzorce o chování generace rodičů a prarodičů je řadí do skupiny konzervativních spotřebitelů, kteří odolávají vlivu nových technologií a jejichž životní zkušenosti jsou významně ovlivněny dobou, ve které si „odžili“ největší část svého pracovně aktivního bytí. Je tento stav stále zakořeněný i v uvažování českých marketérů?

    Více
  • STUDIE 2009: RECESE A ZMĚNA SPOTŘEBITELSKÉHO CHOVÁNÍ

    15. 7. 2009

    Z výsledků studie plyne, že ze tří základních spotřebitelských strategií si české domácnosti vybraly strategii redukční, která představuje především omezení objemu spotřeby a je tou nejjednodušší cestou. Výsledky lze také interpretovat tak, že spotřebitelé věří v krátkodobost recese, kterou se podaří prostě přečkat s určitým odkladem, nikoliv omezením spotřeby. Na otázku k odložení koupě zbytného zboží na pozdější „lepší“ časy odpovědělo kladně 92 % respondentů. Naopak domácnosti se neuchylují…

    Více
  • STUDIE 2009: ČESKÉ FIRMY A ON-LINE KOMUNIKACE

    6. 1. 2009

    Již tradiční studie komunikační skupiny Mather si nyní vzala do hledáčku trendy on-line komunikace českých firem (případně českých poboček nadnárodních společností). Důvody volby toho tématu byly dva. Především neustále se zvyšující vliv nastupující generace zákazníků, kteří již komunikaci na internetu považují za naprosto samozřejmou a rozhodně nekončí pouhým prohlédnutím webové prezentace firmy, ale vnímají celou šíři možností komunikace. Dalším z impulzů byla akvizice specialisty na on-line…

    Více
  • STUDIE 2008: SPONZORSKÉ AKTIVITY JAKO MARKETINGOVÝ NÁSTROJ

    23. 1. 2008

    Jak byste odpověděli na otázku „který sponzorský projekt v České republice vás osobně nejvíce zaujal“? Zkuste si svou odpověď na tuto a řadu dalších otázek porovnat s názorem manažerů zaměřených především na reklamu, marketing a komunikaci významných českých firem. Komunikační skupina Mather ve svém pravidelném průzkumu oslovila zhruba 300 odborníků, aby tentokrát zjistila, jakou váhu získává sponzoring v marketingovém rozpočtu společností, jaké jsou nejčastější oblasti zájmu sponzorů nebo co…

    Více