Novinky

Pátek 18. 07. 2014 OGILVY & MATHER ZÍSKALO STŘÍBRO NA CLIO SPORTS AWARDS S OLYMPIJSKOU KAMPANÍ PRO ČESKÝ ROZHLAS FANSTARS Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement. Pondělí 07. 07. 2014 PILSNER URQUELL - TEN PRAVÝ ORIGINÁL Pilsner Urquell odstartoval svou letní image kampaň doprovázenou novým sloganem „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. Pondělí 16. 06. 2014 NEODKLÁDEJTE SVÉ ROZHODNUTÍ NA YINDY Neodkládejte své rozhodnutí, může to mít negativní vliv nejen na vaše finance. Na to upozorňuje v nové kampani „Na Yindy“ Air Bank. Banka představila první ze dvou nových televizních spotů uctívající bohyni odkládání Yindy. 15. 06. 2014 KAMPAŃ AUDIOTREES OD OGILVY & MATHER NA SHORTLISTU SVĚTOVÉHO FESTIVALU CANNES LIONS Aplikace Českého rozhlasu Audiotrees od Ogilvy & Mather má šanci získat medaili na největším světovém reklamním festivalu Cannes Lions. Dostala se totiž na shortlist v kategorii Direct. Kampaň již získala ceny na ADC Creative Awards, festivalu PIAF a nedávno v soutěži Český direkt & Promo. Čtvrtek 12. 06. 2014 OGILVY JE AGENTUROU ROČNÍKU SOUTĚŽE ČESKÝ DIREKT & PROMO Nejúspěšnější agenturou soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO se stalo již potřetí Ogilvy, které získalo nejvíce ocenění napříč kategoriemi. Kromě titulu Agentura ročníku získalo celkem 4 ceny, včetně dvou zlatých. Nejúspěšnější byl projekt Audiotrees pro Český rozhlas, který byl zlatem oceněn hned ve dvou kategoriích. Čtvrtek 05. 06. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU SKUPINY COOP Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a prodloužila tak spolupráci se skupinou COOP o další tři roky. Kromě strategického konceptu a realizace jednotlivých kampaní bude mít agentura i nadále na starosti také plánování a nákup prostoru v médiích. Pondělí 02. 06. 2014 OTESTUJTE UŽITKOVÉ VOZY FORD A ODJEĎTE V NOVÉM TRANSITU CONNECT V rámci červnového Měsíce užitkových vozů nabízí svým příznivcům automobilka Ford nejen testovací jízdy nové řady Ford Transit, ale také možnost odjet ve zbrusu novém Transitu Connect! Kampaň pro Ford připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare, v rámci které odstartují 1. června televizní spoty. Pondělí 02. 06. 2014 ČEŠI DOHÁNĚJÍ VE VNÍMÁNÍ LUXUSU ZÁPADNÍ EVROPU Podle studie Ogilvy & Mather přestávají Češi vnímat luxus jen jako prostředek prezentace a získání obdivu. Zatímco ve studii realizované před čtyřmi lety představovaly luxus především automobily, nyní se na první místo typicky luxusní kategorie dostaly šperky a hodinky. Mezi nejluxusnější české značky zařadili respondenti značky Moser, Český granát, Halada, Prim a Lasvit. V těch světových luxusních značkách vedly Bentley, Cartier, Louis Vuitton, Rolex a Rolls-Royce. Pondělí 02. 06. 2014 OGILVY & MATHER SLAVÍ ÚSPĚCH V TENDRU UPC Ogilvy & Mather slaví obrovský úspěch! Zvítězilo ve výběrovém řízení největšího českého poskytovatele vysokorychlostního internetu a televizních služeb - společnosti UPC Česká republika. Od června tohoto roku bude agentura po dobu tří let připravovat ATL a BTL projekty jak pro domácnosti tak i firemní zákazníky. Čtvrtek 22. 05. 2014 OGILVY SE STALO AGENTUROU ROKU Ogilvy slaví obrovský úspěch. Stalo se nejlepší českou komunikační agenturou minulého roku a získalo titul Agentura roku 2013, který uděluje Asociace komunikačních agentur. Kampaň Fanstars pro Český rozhlas od Ogilvy & Mather byla navíc oceněna stříbrem v kategorii Media engagement v rámci reklamního festivalu PIAF.

Naším posláním je vytvářet, posilovat a udržovat značky našich klientů tvorbou mediálně neutrálních komunikačních konceptů a jejich aplikací v masmédiích – televizi, tisku, rádiu, venkovní reklamě, prostřednictvím netradičních médií i on-line.

Ogilvy & Mather

Naším posláním je vytvářet pro klienty vzájemně přínosné vztahy s médii, zaměstnanci, odbornou veřejností, státní správou a veřejností. Pečujeme o dobré jméno firem a značek a zvyšujeme jejich hodnotu. V krizových situacích zodpovídáme za krizovou komunikaci a ochranu reputace značky.

Ogilvy PR

Zaměřujeme se na management budování vztahu se zákazníkem a přímý marketing. Pomocí vysoce efektivního know-how a špičkového týmu odborníků budujeme mezi našimi klienty a jejich hodnotnými zákazníky dlouhodobý, individuální a oboustranně výhodný vztah.

Ogilvy One

Nápaditost, efektivita, vtipnost, tři vlastnosti, které nám tvoří náskok před konkurencí. Sbíráme data, postřehy a kreativní nápady. Díky unikátnímu přístupu volíme pro klienta ideální řešení a zvyšujeme prodej jeho značek.

Geometry Global

Realizujeme internetové stránky a projekty špičkové kvality, multimediální projekty, internetovou reklamu a internetové poradenství. Nabízíme ideální kombinaci marketingového pojetí a precizního technického řešení.

Ogilvy Interactive

Jsme agentura, která se specializuje na problematiku Corporate/Brand Identity a Design Managementu. Víme, že špičkový design dokáže zmnohonásobit obchodní úspěch firmy.

Ogilvy CID

Naším posláním je budovat pro naše klienty silné značky. Naší předností je dokonalá znalost podmínek a flexibilita v regionu ve spojení se zázemím Ogilvy Group.

Ogilvy Morava

Naší doménou je grafický design a produkce tiskových materiálů.

Redworks