Novinky

Čtvrtek 04. 12. 2014 ALLIANZ NABÍZÍ CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ BEZ LIMITŮ Pojišťovna Allianz spouští kampaň na cestovní pojištění, jehož hlavním benefitem je neomezený limit léčebných výloh. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, poběží do února příštího roku a zahrnuje OOH a internet. Pondělí 01. 12. 2014 PŘEDŠKOLNÍ VĚK BY MĚL BÝT V REKLAMĚ TABU Oslovit děti reklamou v předškolním věku je, až na výjimky, pro marketéry tabu. Vyplývá to z aktuální studie agentury Ogilvy & Mather. Nejdříve by se mělo s dětmi začít touto formou komunikovat na základní nebo střední škole. Etický kodex upravující pravidla pro komunikaci s dětským zákazníkem má téměř 80 % oslovených firem, což je dvakrát více než v roce 2010. Pátek 07. 11. 2014 APLIKACE AUDIOTREES ZÍSKALA STŘÍBRO V IMC EUROPEAN AWARDS Kampaň pro Český rozhlas Audiotrees od Ogilvy & Mather zabodovala v mezinárodní soutěži IMC European Awards a získala stříbro. Připsala si tak na svůj účet další významné ocenění. Čtvrtek 06. 11. 2014 OGILVY PROMĚNILA ČTYŘI NOMINACE VE TŘI MEDAILE V soutěži oceňující nejefektivnější kampaně - EFFIE - získaly ocenění tři ze čtyř nominovaných kampaní skupiny Ogilvy. Stříbrem byla oceněna edukativní kampaň Vzkazy proti rakovině pro Ministerstvo zdravotnictví ČR, bronzové medaile získaly kampaně pro L´Oréal a Air Bank. Pondělí 03. 11. 2014 UPC PŘEDSTAVUJE HORIZON GO Od 3. listopadu spouští UPC kampaň k nové službě Horizon Go. Ta umožňuje divákům sledovat živé vysílání nejen na televizních obrazovkách, ale nově i na dalších zařízeních jako je počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon. Kampaň k nové službě, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě adaptace televizního spotu tiskovou inzerci, OOH či direct mail. Středa 15. 10. 2014 NESPONZORUJTE SVOU STAROU BANKU Radí nový televizní spot Air Bank s pracovním názvem "Veřejná sbírka" a upozorňuje tak klienty, aby si nebrali automaticky bez jakéhokoliv srovnání půjčku u své staré banky. Kreativu nového spotu připravil pro Air Bank opět Green Team skupiny Ogilvy & Mather. Sobota 11. 10. 2014 DVĚ STŘÍBRA PRO MOBILNÍ APLIKACI AUDIOTREES NA FESTIVALU GOLDEN DRUM Další ceny si na účet připsala mobilní aplikace Audiotrees. Na festivalu reklamy Golden Drum v Portoroži získala dvě stříbra v kategorii Mobile a v kategorii Design of Brand & Corporate Identity. Aplikaci pro Český rozhlas připravila agentura Ogilvy & Mather a Adict Mobile. Pátek 10. 10. 2014 LEOŠ MAREŠ MÁ ZELENÝ ZÁKAL? DNES JENOM JAKO Známé osobnosti českého internetu přicházejí o zdravý zrak. Naštěstí jen v prostředí svých Instagramových profilů, resp na stránce mymaocima.cz. Jejich fotografie během dneška nasdílela Nadace Leontinka a upravila je do takové podoby, jak by je viděli lidé s postižením zraku. Připomíná tak zítřejší Světový den zraku. Čtvrtek 02. 10. 2014 MOBILNÍ APLIKACE FANSTARS ZÍSKALA DVĚ BRONZOVÉ V MEZINÁRODNÍ SOUTĚŽI KREATIVITY CLIO AWARDS Mobilní aplikace Fanstars, kterou pro Český rozhlas vytvořily agentury Ogilvy & Mather, Geometry Global a Adikt Mobile, byla oceněna porotou v jedné z mezinárodně nejuznávanějších soutěží zaměřených na reklamu, design a komunikaci Clio Awards a získala dvě bronzová ocenění. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, byla oceněna v kategorii Direct a Engagement. Úterý 30. 09. 2014 LADISLAV BÁČA ODCHÁZÍ Z OGILVY PO 15 LETECH PŮSOBENÍ NA TOP MANAŽERSKÝ​CH POZICÍCH Ladislav Báča, CEO Ogilvy Group, odchází z firmy ke konci října po 15 letech působení na top manažerských pozicích. V roli CEO vedl skupinu 9 let. Do konce roku bude v kontaktu s evropským a českým vedením firmy v roli konzultanta. Poté Láďa plánuje dobít baterky a zároveň zvažovat několik možností, kudy zaměří svoji další profesní dráhu.

Naším posláním je vytvářet, posilovat a udržovat značky našich klientů tvorbou mediálně neutrálních komunikačních konceptů a jejich aplikací v masmédiích – televizi, tisku, rádiu, venkovní reklamě, prostřednictvím netradičních médií i on-line.

Ogilvy & Mather

Naším posláním je vytvářet pro klienty vzájemně přínosné vztahy s médii, zaměstnanci, odbornou veřejností, státní správou a veřejností. Pečujeme o dobré jméno firem a značek a zvyšujeme jejich hodnotu. V krizových situacích zodpovídáme za krizovou komunikaci a ochranu reputace značky.

Ogilvy PR

Zaměřujeme se na management budování vztahu se zákazníkem a přímý marketing. Pomocí vysoce efektivního know-how a špičkového týmu odborníků budujeme mezi našimi klienty a jejich hodnotnými zákazníky dlouhodobý, individuální a oboustranně výhodný vztah.

Ogilvy One

Nápaditost, efektivita, vtipnost, tři vlastnosti, které nám tvoří náskok před konkurencí. Sbíráme data, postřehy a kreativní nápady. Díky unikátnímu přístupu volíme pro klienta ideální řešení a zvyšujeme prodej jeho značek.

Geometry Global

Realizujeme internetové stránky a projekty špičkové kvality, multimediální projekty, internetovou reklamu a internetové poradenství. Nabízíme ideální kombinaci marketingového pojetí a precizního technického řešení.

Ogilvy Interactive

Jsme agentura, která se specializuje na problematiku Corporate/Brand Identity a Design Managementu. Víme, že špičkový design dokáže zmnohonásobit obchodní úspěch firmy.

Ogilvy CID

Naším posláním je budovat pro naše klienty silné značky. Naší předností je dokonalá znalost podmínek a flexibilita v regionu ve spojení se zázemím Ogilvy Group.

Ogilvy Morava

Naší doménou je grafický design a produkce tiskových materiálů.

Redworks