Co děláme

Svět reklamy se mění rychleji než kdy dřív, nové komunikační kanály se objevují ze dne na den a dekádami prověřené postupy ztrácejí platnost stejně rychle. Naším posláním je nejen pomoci marketérům se na tyto změny adaptovat, ale hlavně je předvídat a využít je v jejich prospěch. Věříme, že ta nejlepší řešení vždy kombinují kreativitu a efektivitu. Krédo Davida Ogilvyho „We sell or else“ je stejně platné dnes jako před padesáti lety.

Big ideaL

Big IdeaL(™) je systém, který pomáhá značkám formulovat jejich dlouhodobou vizi navenek i dovnitř firmy.

Big ideaL

Fusion

FUSION(™) je nástroj, pomocí kterého sjednotíme všechny členy týmu za touto vizí a realizujeme jednotlivé kampaně. Z 360 stupňů komunikačních nástrojů tak vybereme těch klíčových deset.

Máme vyzkoušeno, že tento postup dlouhodobě funguje jak v Česku, tak na globální úrovni. Ne nadarmo jsme Agenturou roku 2013, celkově nejoceňovanější agenturou v soutěži EFFIE a držiteli titulu Network of the Year v Cannes z let 2012, 2013 a 2014.

Naše expertiza

Naše expertiza

Advertising, Digital, Brand Communication, Integrated Communications, Strategy, Media

Co nabízí Ogilvy Group v České republice?

Digital, CRM a BTL v OgilvyOne, PR a lobbying v Ogilvy Public Relations, aktivace v Geometry Global, online mediální expertízu v Neo@Ogilvy, sociální média a tvorbu obsahu v Social@Ogilvy a behaviorální psychologii a změny chování v #ogilvychange.

Co nabízí Ogilvy Worldwide?

To vše plus využití jedinečného know-how, znalost nejnovějších trendů a zázemí sítě s 538 pobočkami.

AirBank
Allianz
Česká Pošta
Český Rozhlas
ČEZ
CzechTourism
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Ford
Home Credit
Konto Bariéry
Nadace Leontinka
Ministerstvo zemědělství ČR
Philips
UPC
Evropský parlament
IBM
Figaro
Mrož
Mondelez
Nowaco
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Borjomi
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
MOL
TESCO