Co děláme

Svět reklamy se mění rychleji než kdy dřív, nové komunikační kanály se objevují ze dne na den a dekádami prověřené postupy ztrácejí platnost stejně rychle. Naším posláním je nejen pomoci marketérům se na tyto změny adaptovat, ale hlavně je předvídat a využít je v jejich prospěch. Věříme, že ta nejlepší řešení vždy kombinují kreativitu a efektivitu. Krédo Davida Ogilvyho „We sell or else“ je stejně platné dnes jako před padesáti lety.

Big ideaL

Big IdeaL(™) je systém, který pomáhá značkám formulovat jejich dlouhodobou vizi navenek i dovnitř firmy.

Big ideaL

Fusion

FUSION(™) je nástroj, pomocí kterého sjednotíme všechny členy týmu za touto vizí a realizujeme jednotlivé kampaně. Z 360 stupňů komunikačních nástrojů tak vybereme těch klíčových deset.

Máme vyzkoušeno, že tento postup dlouhodobě funguje jak v Česku, tak na globální úrovni. Ne nadarmo jsme Agenturou roku 2013, celkově nejoceňovanější agenturou v soutěži EFFIE a držiteli titulu Network of the Year v Cannes z let 2012, 2013 a 2014.

Naše expertiza

Naše expertiza

Advertising, Digital, Brand Communication, Integrated Communications, Strategy, Media

Co nabízí Ogilvy Group v České republice?

Digital, CRM a BTL v OgilvyOne, PR a lobbying v Ogilvy Public Relations, aktivace v Geometry Global, online mediální expertízu v Neo@Ogilvy, sociální média a tvorbu obsahu v Social@Ogilvy a behaviorální psychologii a změny chování v #ogilvychange.

Co nabízí Ogilvy Worldwide?

To vše plus využití jedinečného know-how, znalost nejnovějších trendů a zázemí sítě s 538 pobočkami.

AirBank
Allianz
Česká Pošta
Český Rozhlas
ČEZ
COOP
CzechTourism
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Ford
Home Credit
Konto Bariéry
Nadace Leontinka
Ministerstvo zemědělství ČR
Philips
UPC
Evropský parlament
IBM
Figaro
Mrož
Mondelez
Nowaco
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Borjomi
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna