Novinky

Pátek 07. 11. 2014 APLIKACE AUDIOTREES ZÍSKALA STŘÍBRO V IMC EUROPEAN AWARDS Kampaň pro Český rozhlas Audiotrees od Ogilvy & Mather zabodovala v mezinárodní soutěži IMC European Awards a získala stříbro. Připsala si tak na svůj účet další významné ocenění. Čtvrtek 06. 11. 2014 OGILVY PROMĚNILA ČTYŘI NOMINACE VE TŘI MEDAILE V soutěži oceňující nejefektivnější kampaně - EFFIE - získaly ocenění tři ze čtyř nominovaných kampaní skupiny Ogilvy. Stříbrem byla oceněna edukativní kampaň Vzkazy proti rakovině pro Ministerstvo zdravotnictví ČR, bronzové medaile získaly kampaně pro L´Oréal a Air Bank. Pondělí 03. 11. 2014 UPC PŘEDSTAVUJE HORIZON GO Od 3. listopadu spouští UPC kampaň k nové službě Horizon Go. Ta umožňuje divákům sledovat živé vysílání nejen na televizních obrazovkách, ale nově i na dalších zařízeních jako je počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon. Kampaň k nové službě, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě adaptace televizního spotu tiskovou inzerci, OOH či direct mail. Středa 15. 10. 2014 NESPONZORUJTE SVOU STAROU BANKU Radí nový televizní spot Air Bank s pracovním názvem "Veřejná sbírka" a upozorňuje tak klienty, aby si nebrali automaticky bez jakéhokoliv srovnání půjčku u své staré banky. Kreativu nového spotu připravil pro Air Bank opět Green Team skupiny Ogilvy & Mather. Sobota 11. 10. 2014 DVĚ STŘÍBRA PRO MOBILNÍ APLIKACI AUDIOTREES NA FESTIVALU GOLDEN DRUM Další ceny si na účet připsala mobilní aplikace Audiotrees. Na festivalu reklamy Golden Drum v Portoroži získala dvě stříbra v kategorii Mobile a v kategorii Design of Brand & Corporate Identity. Aplikaci pro Český rozhlas připravila agentura Ogilvy & Mather a Adict Mobile. Pátek 10. 10. 2014 LEOŠ MAREŠ MÁ ZELENÝ ZÁKAL? DNES JENOM JAKO Známé osobnosti českého internetu přicházejí o zdravý zrak. Naštěstí jen v prostředí svých Instagramových profilů, resp na stránce mymaocima.cz. Jejich fotografie během dneška nasdílela Nadace Leontinka a upravila je do takové podoby, jak by je viděli lidé s postižením zraku. Připomíná tak zítřejší Světový den zraku. Čtvrtek 02. 10. 2014 MOBILNÍ APLIKACE FANSTARS ZÍSKALA DVĚ BRONZOVÉ V MEZINÁRODNÍ SOUTĚŽI KREATIVITY CLIO AWARDS Mobilní aplikace Fanstars, kterou pro Český rozhlas vytvořily agentury Ogilvy & Mather, Geometry Global a Adikt Mobile, byla oceněna porotou v jedné z mezinárodně nejuznávanějších soutěží zaměřených na reklamu, design a komunikaci Clio Awards a získala dvě bronzová ocenění. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, byla oceněna v kategorii Direct a Engagement. Úterý 30. 09. 2014 LADISLAV BÁČA ODCHÁZÍ Z OGILVY PO 15 LETECH PŮSOBENÍ NA TOP MANAŽERSKÝ​CH POZICÍCH Ladislav Báča, CEO Ogilvy Group, odchází z firmy ke konci října po 15 letech působení na top manažerských pozicích. V roli CEO vedl skupinu 9 let. Do konce roku bude v kontaktu s evropským a českým vedením firmy v roli konzultanta. Poté Láďa plánuje dobít baterky a zároveň zvažovat několik možností, kudy zaměří svoji další profesní dráhu. Čtvrtek 18. 09. 2014 UNIKÁTNÍ PŘEDPREMIÉRA VOZŮ FORD MONDEO A FORD FOCUS Automobilka Ford zve příznivce své značky na exkluzivní předpremiéru očekávaných novinek Ford Mondeo a Ford Focus. Ta proběhne v rámci celorepublikové roadshow, která startuje 30. září. Kampaň připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare. Roadshow bude probíhat v režii Geometry Global. Pátek 29. 08. 2014 STUDENTI JSOU PRO UPC SVATÍ UPC Česká republika startuje kampaň cílenou na studenty. Nabízí jim až trojnásobnou rychlost internetu za zvýhodněnou cenu a motivační program, v rámci kterého mohou získat až rok internetu zdarma. Součástí kampaně, která pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, bude OOH, tisková inzerce a aktivace studentů.