Novinky

Úterý 30. 09. 2014 LADISLAV BÁČA ODCHÁZÍ Z OGILVY PO 15 LETECH PŮSOBENÍ NA TOP MANAŽERSKÝ​CH POZICÍCH Ladislav Báča, CEO Ogilvy Group, odchází z firmy ke konci října po 15 letech působení na top manažerských pozicích. V roli CEO vedl skupinu 9 let. Do konce roku bude v kontaktu s evropským a českým vedením firmy v roli konzultanta. Poté Láďa plánuje dobít baterky a zároveň zvažovat několik možností, kudy zaměří svoji další profesní dráhu. Čtvrtek 18. 09. 2014 UNIKÁTNÍ PŘEDPREMIÉRA VOZŮ FORD MONDEO A FORD FOCUS Automobilka Ford zve příznivce své značky na exkluzivní předpremiéru očekávaných novinek Ford Mondeo a Ford Focus. Ta proběhne v rámci celorepublikové roadshow, která startuje 30. září. Kampaň připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare. Roadshow bude probíhat v režii Geometry Global. Pátek 29. 08. 2014 STUDENTI JSOU PRO UPC SVATÍ UPC Česká republika startuje kampaň cílenou na studenty. Nabízí jim až trojnásobnou rychlost internetu za zvýhodněnou cenu a motivační program, v rámci kterého mohou získat až rok internetu zdarma. Součástí kampaně, která pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, bude OOH, tisková inzerce a aktivace studentů. Pondělí 18. 08. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU ZNAČKY REGIONÁLNÍ POTRAVINA Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a bude se tak starat o propagaci značky Regionální potravina v letošním i příštím roce. Agentura bude, stejně tak jako v minulém období, zajišťovat kompletní komunikační servis včetně nákupu médií. Středa 30. 07. 2014 KAMPAŇ MAGNESIA POD TAKTOVKOU OGILVY & MATHER Ogilvy & Mather slaví úspěch v tendru největšího výrobce minerálních a pramenitých vod v České republice - společnosti Karlovarské minerální vody. Pod taktovkou agentury odstartuje letos na podzim kampaň k uvedení nového produktu z řady Magnesia na český trh. Na promo aktivitách se bude podílet agentura Geometry Global. Pondělí 21. 07. 2014 OGILVY & MATHER A GEOMETRY GLOBAL ZÍSKALY STŘÍBRO NA CLIO SPORTS AWARDS S OLYMPIJSKOU KAMPANÍ PRO ČESKÝ ROZHLAS FANSTARS Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement. Pondělí 07. 07. 2014 PILSNER URQUELL - TEN PRAVÝ ORIGINÁL Pilsner Urquell odstartoval svou letní image kampaň doprovázenou novým sloganem „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. Pondělí 16. 06. 2014 NEODKLÁDEJTE SVÉ ROZHODNUTÍ NA YINDY Neodkládejte své rozhodnutí, může to mít negativní vliv nejen na vaše finance. Na to upozorňuje v nové kampani „Na Yindy“ Air Bank. Banka představila první ze dvou nových televizních spotů uctívající bohyni odkládání Yindy. 15. 06. 2014 KAMPAŃ AUDIOTREES OD OGILVY & MATHER NA SHORTLISTU SVĚTOVÉHO FESTIVALU CANNES LIONS Aplikace Českého rozhlasu Audiotrees od Ogilvy & Mather má šanci získat medaili na největším světovém reklamním festivalu Cannes Lions. Dostala se totiž na shortlist v kategorii Direct. Kampaň již získala ceny na ADC Creative Awards, festivalu PIAF a nedávno v soutěži Český direkt & Promo. Čtvrtek 12. 06. 2014 OGILVY JE AGENTUROU ROČNÍKU SOUTĚŽE ČESKÝ DIREKT & PROMO Nejúspěšnější agenturou soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO se stalo již potřetí Ogilvy, které získalo nejvíce ocenění napříč kategoriemi. Kromě titulu Agentura ročníku získalo celkem 4 ceny, včetně dvou zlatých. Nejúspěšnější byl projekt Audiotrees pro Český rozhlas, který byl zlatem oceněn hned ve dvou kategoriích.