Novinky

Pátek 29. 08. 2014 STUDENTI JSOU PRO UPC SVATÍ UPC Česká republika startuje kampaň cílenou na studenty. Nabízí jim až trojnásobnou rychlost internetu za zvýhodněnou cenu a motivační program, v rámci kterého mohou získat až rok internetu zdarma. Součástí kampaně, která pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, bude OOH, tisková inzerce a aktivace studentů. Pondělí 18. 08. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU ZNAČKY REGIONÁLNÍ POTRAVINA Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a bude se tak starat o propagaci značky Regionální potravina v letošním i příštím roce. Agentura bude, stejně tak jako v minulém období, zajišťovat kompletní komunikační servis včetně nákupu médií. Středa 30. 07. 2014 KAMPAŇ MAGNESIA POD TAKTOVKOU OGILVY & MATHER Ogilvy & Mather slaví úspěch v tendru největšího výrobce minerálních a pramenitých vod v České republice - společnosti Karlovarské minerální vody. Pod taktovkou agentury odstartuje letos na podzim kampaň k uvedení nového produktu z řady Magnesia na český trh. Na promo aktivitách se bude podílet agentura Geometry Global. Pondělí 21. 07. 2014 OGILVY & MATHER A GEOMETRY GLOBAL ZÍSKALY STŘÍBRO NA CLIO SPORTS AWARDS S OLYMPIJSKOU KAMPANÍ PRO ČESKÝ ROZHLAS FANSTARS Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement. Pondělí 07. 07. 2014 PILSNER URQUELL - TEN PRAVÝ ORIGINÁL Pilsner Urquell odstartoval svou letní image kampaň doprovázenou novým sloganem „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. Pondělí 16. 06. 2014 NEODKLÁDEJTE SVÉ ROZHODNUTÍ NA YINDY Neodkládejte své rozhodnutí, může to mít negativní vliv nejen na vaše finance. Na to upozorňuje v nové kampani „Na Yindy“ Air Bank. Banka představila první ze dvou nových televizních spotů uctívající bohyni odkládání Yindy. 15. 06. 2014 KAMPAŃ AUDIOTREES OD OGILVY & MATHER NA SHORTLISTU SVĚTOVÉHO FESTIVALU CANNES LIONS Aplikace Českého rozhlasu Audiotrees od Ogilvy & Mather má šanci získat medaili na největším světovém reklamním festivalu Cannes Lions. Dostala se totiž na shortlist v kategorii Direct. Kampaň již získala ceny na ADC Creative Awards, festivalu PIAF a nedávno v soutěži Český direkt & Promo. Čtvrtek 12. 06. 2014 OGILVY JE AGENTUROU ROČNÍKU SOUTĚŽE ČESKÝ DIREKT & PROMO Nejúspěšnější agenturou soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO se stalo již potřetí Ogilvy, které získalo nejvíce ocenění napříč kategoriemi. Kromě titulu Agentura ročníku získalo celkem 4 ceny, včetně dvou zlatých. Nejúspěšnější byl projekt Audiotrees pro Český rozhlas, který byl zlatem oceněn hned ve dvou kategoriích. Čtvrtek 05. 06. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU SKUPINY COOP Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a prodloužila tak spolupráci se skupinou COOP o další tři roky. Kromě strategického konceptu a realizace jednotlivých kampaní bude mít agentura i nadále na starosti také plánování a nákup prostoru v médiích. Pondělí 02. 06. 2014 OTESTUJTE UŽITKOVÉ VOZY FORD A ODJEĎTE V NOVÉM TRANSITU CONNECT V rámci červnového Měsíce užitkových vozů nabízí svým příznivcům automobilka Ford nejen testovací jízdy nové řady Ford Transit, ale také možnost odjet ve zbrusu novém Transitu Connect! Kampaň pro Ford připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare, v rámci které odstartují 1. června televizní spoty. Pondělí 02. 06. 2014 ČEŠI DOHÁNĚJÍ VE VNÍMÁNÍ LUXUSU ZÁPADNÍ EVROPU Podle studie Ogilvy & Mather přestávají Češi vnímat luxus jen jako prostředek prezentace a získání obdivu. Zatímco ve studii realizované před čtyřmi lety představovaly luxus především automobily, nyní se na první místo typicky luxusní kategorie dostaly šperky a hodinky. Mezi nejluxusnější české značky zařadili respondenti značky Moser, Český granát, Halada, Prim a Lasvit. V těch světových luxusních značkách vedly Bentley, Cartier, Louis Vuitton, Rolex a Rolls-Royce. Pondělí 02. 06. 2014 OGILVY & MATHER SLAVÍ ÚSPĚCH V TENDRU UPC Ogilvy & Mather slaví obrovský úspěch! Zvítězilo ve výběrovém řízení největšího českého poskytovatele vysokorychlostního internetu a televizních služeb - společnosti UPC Česká republika. Od června tohoto roku bude agentura po dobu tří let připravovat ATL a BTL projekty jak pro domácnosti tak i firemní zákazníky. Čtvrtek 22. 05. 2014 OGILVY SE STALO AGENTUROU ROKU Ogilvy slaví obrovský úspěch. Stalo se nejlepší českou komunikační agenturou minulého roku a získalo titul Agentura roku 2013, který uděluje Asociace komunikačních agentur. Kampaň Fanstars pro Český rozhlas od Ogilvy & Mather a Geometry Global byla navíc oceněna stříbrem v kategorii Media engagement v rámci reklamního festivalu PIAF. Pátek 16. 05. 2014 O AIR BANK SE BUDE STARAT „GREEN TEAM“ SKUPINY OGILVY & MATHER Skupina Ogilvy & Mather ČR uskutečnila na jaře 2014 přeskupení svých digitálních aktivit v České republice, které vychází z globální strategie Ogilvy. Jejími hlavními prvky je nový formát služeb digitální komunikace a vznik značky „Green Team“. Pátek 02. 05. 2014 MÁJOVÉ VÝLETNÍKY NA PETŘÍNĚ PŘEKVAPIL STREETART Na prvního máje směřovaly kroky zamilovaných na kopec pod Petřínskou rozhlednou. Letos jim cestu zpříjemnily májově vyzdobené chodníčky. Kolemjdoucí se nejen kochali profesionálními kresbami, ale ochotně přidávali své vlastní kresby. Akce proběhla v rámci kampaně Česko, země příběhů, kterou pro Czech Tourism připravila agentura Ogilvy & Mather. Čtvrtek 24. 04. 2014 DO PRVNÍCH 9 MĚST ZAVÍTÁ ROADSHOW V RÁMCI PROJEKTU SCREENINGOVÝCH PROGRAMŮ NA PODPORU BOJE S RAKOVINOU Začátkem letošního roku odstartoval projekt Ministerstva zdravotnictví ČR ve spolupráci se zdravotními pojišťovnami „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR – SCREENINGOVÉ PROGRAMY“, který potrvá do 30. 6. 2015. Projekt si klade za cíl zvýšit návštěvnost preventivních vyšetření, konkrétně vyšetření rakoviny děložního čípku, prsu a rakoviny tlustého střeva a konečníku. Na preventivní prohlídky jsou v průběhu roku adresně zváni klienti všech zdravotních pojišťoven dle stanovených cílových skupin. Do dnešního dne již bylo zdravotními pojišťovnami pozváno přibližně 900 000 osob a postupně jsou zváni další. Adresné zvaní podporuje celorepubliková infomační kampaň zaměřená na širokou veřejnost a její součástí je mimo jiné speciální roadshow ve vybraných městech ČR. Cílem roadshow je přiblížit projekt veřejnosti, informovat o konkrétních možnostech prevence rakoviny a zvýšit aktivní přístup občanů k péči o vlastní zdraví. Roadshow podpořily také neziskové organizace zaměřené na prevenci rakoviny. Úterý 15. 04. 2014 OGILVY & MATHER BUDE MÍT NA STAROSTI LOKÁLNÍ ZNAČKY Z PORTOFILA MONDELEZ Pražské Ogilvy & Mather je velmi úspěšné nejen na domácím trhu, ale také v zahraničí. Bude nyní centrálou pro komunikaci značek čokolád z portfolia společnosti Mondelez pro dalších pět regionů - Slovensko, Rumunsko, Polsko, Bulharsko a Pobaltí. Kampaň sjednocující komunikaci všech regionů odstartuje na podzim tohoto roku. Pondělí 07. 04. 2014 FORD OTEVÍRÁ JIŽ POTŘETÍ DVEŘE SVÝCH VOZŮ Lákavou akci pro příznivce své značky připravila již potřetí automobilka Ford. Jarní prohlídku zdarma, slevu na nové vozy a pojištění či extra bonus za nákup nového vozu nabízí v rámci Dnů otevřených Fordů. Kampaň opět připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare a startuje 7. dubna. Pondělí 07. 04. 2014 VTIPNÁ VIRÁLNÍ VIDEA POBÍZÍ KE STUDIU TECHNIKY Internet zaplavila virální videa lákající ke studiu techniky. Stojí za nimi Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, která se snaží originální a vtipnou formou upoutat pozornost žáků a studentů základních a středních škol. Virální videa jsou součástí kampaně s názvem „Zlepši si techniku“, kterou pro VŠB-TUO připravila agentura Ogilvy & Mather. Pátek 28. 03. 2014 NEJEFEKTIVNĚJŠÍ BYLA KAMPAŇ FORDU Soutěž Internet Effectiveness Awards (IEA) ocenila již poosmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší on-line a internetové kampaně a komunikaci. Grand Prix získaly společně agentury Ogilvy, Wunderman a Mindshare za kampaň pro Ford „Jak prodat auto, které ještě není na trhu“. Pátek 14. 03. 2014 LETOŠNÍ LOUSKÁČKY OVLÁDLO OGILVY Ogilvy zaznamenalo obrovský úspěch v klání kreativních reklam ADC Creative Awards, dříve známé jako Louskáček, a stalo se tak nejúspěšnější agenturou letošního ročníku. Cenných kovů získalo celkem 14, včetně 4 zlatých a 5 stříbrných. Středa 26. 02. 2014 STARTUJE CELOREPUBLIKOVÁ KAMPAŇ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ NA PODPORU PREVENCE RAKOVINY Ministerstvo zdravotnictví ČR zahájí na začátku března celorepublikovou informační kampaň zaměřenou na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta. Kampaň je zaměřena na širokou veřejnost s cílem zajistit větší účast na preventivních vyšetřeních. Televizní spoty s osobními vzkazy známých českých osobností budou podpořeny tiskovou inzercí, billboardy či speciální roadshow. Kampaň vznikla ve skupině Ogilvy, která v lednu vyhrála výběrové řízení. Úterý 25. 02. 2014 CZECHTOURISM LÁKÁ NA DOVOLENOU V ČECHÁCH Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, představuje nové televizní spoty. Ty jsou součástí rozsáhlé komunikační kampaně na podporu domácího cestovního ruchu, Česko země příběhů, a vznikají v agentuře Ogilvy&Mather. Na televizních obrazovkách je k vidění první ze série spotů s názvem Wellness. Úterý 04. 02. 2014 NOVÁ APLIKACE PODPORUJE OLYMPIONIKY V SOČI POMOCÍ HVĚZD Aplikace používá GPS a trojrozměrný vesmír v chytrém telefonu, aby mohla během vteřiny přeměnit noční oblohu v síť fanouškovských vzkazů pro české olympioniky. Pondělí 20. 01. 2014 FORD OPĚT DOBÝVÁ SE SVÝMI MODELY ČESKÉ HORY Šest lyžařských středisek a tedy šest zastávek pořádně rozjeté flotily vozů Ford Kuga 4x4, Ford Ranger 4x4 a Ford Tourneo Connect. Ty vyráží již třetí rok po sobě do hor unášet na svou palubu české lyžaře. Středa 15. 01. 2014 OGILVY PODPOŘILA CHARITATIV​NÍ SEKTOR VÍCE NEŽ 7 MILIONY KORUN Agentury ze skupiny Ogilvy dlouhodobě aktivně podporují neziskový sektor. Skupina věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 3 milionu korun a v médích vyjednala prostor za téměř než 4 miliony. Čtvrtek 09. 01. 2014 FIGARO PŘEDSTAVUJE NOVÉ TELEVIZNÍ SPOTY NA JEMNĚ SLANÉ ČOKOLÁDY Na nečekaně příjemných překvapeních každodenního života jsou postaveny nové televizní spoty představující čokolády s jemné slanými ingrediencemi značky Figaro. Kampaň pro společnost Mondelez Czech Republic připravila agentura Ogilvy&Mather a byla spuštěna v České republice a na Slovensku. Pondělí 16. 12. 2013 PODLE STUDIE OGILVY & MATHER JE NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ NOVOU ČESKOU ZNAČKOU SEZNAM.CZ Nejúspěšnější nové české značky, které se objevily na trhu po roce 1989, jsou podle studie agentury Ogilvy & Mather Seznam.cz, PPF, Student Agency, Alza.cz a Mountfield. Největší důvěru v úspěšný budoucí rozvoj si u marketérů získaly značky Alza.cz, PPF a Agrofert a v ohrožení jsou naopak podle nich značky U:fon, LEO Express a Bonton. Pondělí 02. 12. 2013 PILSNER URQUELL PŘEDSTAVIL VÁNOČNÍ SPOT Pivo k vánočním svátkům neodmyslitelně patří. Proto právě v předvánoční čas přichází na televizní obrazovky nový spot Pilsner Urquell oslavující tento zlatavý mok. Připravila ho Ogilvy&Mather a bude k zhlédnutí do Vánoc. Pondělí 18. 11. 2013 OGILVY LETOS ZÍSKALA TŘI EFFIE Ogilvy potvrdila svou pozici historicky nejúspěšnější agentury v české EFFIE. V té letošní získala tři medaile, včetně jedné zlaté za roadshow Žijeme Londýnem pro Český olympijský výbor. Čtvrtek 07. 11. 2013 CLAVIN OD OGILVY&MATHER ZNOVU ZABODOVAL V ZAHRANIČÍ Speciální verze balení mužského „podpůrného prostředku“ Clavin pocházející z dílny Ogilvy&Mather opět boduje v zahraničí. Tentokrát si odvezla bronz v kategorii Design z celosvětové soutěže LIA - London International Awards. V minulosti získala zlato na jedné z nejprestižnějších světových soutěží reklamy Clio Awards, zlato na New York Festivals a nominaci na Žlutou tužku na londýnském mezinárodním festivalu reklamy D&AD. Pátek 01. 11. 2013 PRODUCENTI OCENĚNÍ ZNAČKOU REGIONÁLNÍ POTRAVINA SE PŘEDSTAVÍ V ROZHLASOVÉM VYSÍLÁNÍ Producenti pyšnící se oceněním Regionální potravina budou představeni v sérií minipořadů vysílaných na regionálních rozhlasových stanicích. Jedná se o společný projekt značky Regionální potravina a Českého rozhlasu, jehož cílem je podpora oceněných producentů a zvýšení povědomí o této značce. Nápad pochází z agentury Ogilvy&Mather, pořady vznikly v režii Českého rozhlasu. Čtvrtek 17. 10. 2013 OGILVY ZÍSKALA TŘI ZE ČTYŘ ČESKÝCH NOMINACÍ NA CENU IMC EUROPEAN AWARDS Česká republika získala celkem čtyři nominace v mezinárodní soutěži IMC European Awards, z toho tři želízka v ohni má skupina Ogilvy. Kampaně jsou nominovány v kategorii Integrovaná komunikace a Event marketing a stojí za nimi agentury Geometry Global (dříve Ogilvy Action) a OgilvyOne. Úterý 15. 10. 2013 HOME CREDIT PŘEDSTAVUJE NOVÉ TELEVIZNÍ SPOTY Sympaťáci v podobě peněz s lidskou tváří jsou zpět. V nových televizních spotech společnosti Home Credit nabádají zákazníky ke konsolidaci půjček nebo nabízejí výhodou úrokovou sazbu k poskytnutým úvěrům. Spoty připravila agentura Ogilvy&Mather. Pondělí 30. 09. 2013 OGILVY VYHRÁLA TENDR PRO CZECHTOURISM Skupina Ogilvy zvítězila ve výběrovém řízení České centrály cestovního ruchu, CzechTourism. Bude tak po dobu jednoho roku zajišťovat komplexní komunikační kampaň na podporu domácího cestovního ruchu. Pod taktovkou agentur skupiny Ogilvy bude realizována celá škála nadinkových i podlinkových komunikačních aktivit. Pondělí 26. 08. 2013 AGENTURA OGILVY&MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU ČESKÉ POŠTY Agentura Ogilvy&Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a prodloužila tak spolupráci s Českou poštou o další tři roky. Kromě strategického konceptu a realizace jednotlivých kampaní bude mít agentura na starosti kreativu pro jednotný vzhled poštovních poboček či přípravu a realizaci technických řešení webových aplikací a prezentací. Středa 31. 07. 2013 AGENTURA OGILVY&MATHER VYHRÁLA TENDR NA DEGASIN Agentura Ogilvy&Mather vyhrála výběrové řízení na přípravu kampaně pro zdravotnický přípravek Degasin od společnosti Walmark. Degasin je přípravkem zmírňujícím a zabraňujícím nadýmání a plynatosti. Agentura bude mít na starosti přípravu televizního spotu, který bude k vidění kromě České republiky v dalších osmi evropských zemích. Středa 03. 07. 2013 VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ PŘEDSTAVILA KAMPAŇ NA POPULARIZACI VĚDY Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava představila originální kampaň s názvem „Zlepši si techniku“. Ta má za cíl upoutat pozornost žáků a studentů základních a středních škol a atraktivní formou jim předvést, že i věda může být zábavná, inspirativní a pro život přínosná. Kampaň pochází z dílny Ogilvy&Mather a potrvá do května 2014. Pondělí 24. 06. 2013 BOŽKOV JE NA HORKÉ LÉTO PŘIPRAVENÝ Stock Plzeň uvádí na trh tři nové příchutě míchaných alkoholických nápojů Božkov Mixer – Božkov Tuzemský s colou a kapkou limetové šťávy, Božkov Vodka s přírodní grapefruitovou šťávou a Božkov Dry Gin s tonikem a přídavkem okurky. Televizní spot s názvem Skořápky, představující tyto novinky, připravila agentura Ogilvy&Mather. Pondělí 17. 06. 2013 AMUNDSEN PŘEDSTAVUJE HISTORICKY PRVNÍ SPOT NA SVOU OCHUCENOU ŘADU Stock Plzeň startuje kampaň na podporu loňské novinky mezi ochucenými likéry na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Součástí marketingové podpory je televizní spot, který vůbec poprvé samostatně podporuje konkrétní produkt z celé ochucené řady likérů Amundsen. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather. Čtvrtek 13. 06. 2013 OGILVY SE STALA AGENTUROU ROKU Nejúspěšnější agenturou letošní soutěže Český direkt & promo se stala Ogilvy. Kromě titulu Agentura roku posbírala celkem 10 cen, včetně tří zlatých. Nejúspěšnější byla soutěž OgilvyOne o dvacet pět korun na kredit u O2 od Coca-Coly, která získala hned dvě zlata. Pondělí 03. 06. 2013 PODLE STUDIE OGILVY&MATHER MÁ NEJVĚTŠÍ TRŽNÍ HODNOTU ZNAČKA ŠKODA AUTO Zatímco celkově nejúspěšnější tradiční značkou je podle studie agentury Ogilvy&Mather značka Škoda Auto, nejlépe umí využít potenciál českého původu značky Kofola a Pilsner Urquell. Nejvyšší tržní hodnotu má podle více než tří set oslovených marketérů Škoda Auto a odhadují ji na 20 miliard korun. Respondenti vidí největší potenciál ve značkách Favorit, Vinea a Praga a podle nich by si zasloužily vrátit se opět na výsluní. Pondělí 03. 06. 2013 ČRO RADIOŽURNÁL PŘEDSTAVUJE NOVÉ TELEVIZNÍ UPOUTÁVKY V rekordním čase necelých dvou týdnů vznikly v dílně agentury Ogilvy&Mather televizní upoutávky pro ČRo Radiožurnál. Jsou součástí nové kampaně této zpravodajsko-publicistické stanice, jejímž cílem je seznámit posluchače s novým formátem a inovacemi a především je motivovat k jejímu poslechu. Upoutávky mohou diváci shlédnout na kanálech České televize a jsou doplněny inzeráty v tisku a na internetu. Čtvrtek 23. 05. 2013 OGILVY VYHRÁLA TENDR PRO BRANDEIS CLINIC PRAGUE Ogilvy&Mather vyhrála tendr Brandeis Clinic Prague, nově vznikající kliniky plastické chirurgie a estetické medicíny. Kampaň bude spuštěna na podzim tohoto roku u příležitosti jejího otevření a jejím cílem bude představení kliniky a nabízených služeb. Součástí kampaně budou také PR aktivity, které zajišťuje Ogilvy Public Relations. Čtvrtek 23. 05. 2013 OGILVY SI ODNESLA Z FESTIVALU PIAF NEJVÍCE CEN Jednoznačně nejúspěšnější českou agenturou letošního mezinárodního festivalu PIAF je Ogilvy. Svých 15 nominací proměnila i přes velmi silnou zahraniční konkurenci v pět bronzových PIAF Awards. Získala tak nejvíce ocenění ze všech zúčastěných agentur. Pondělí 20. 05. 2013 ZVÍŘATA V ROLI KONTROLORŮ KVALITY Spotřební družstva sdružená ve skupině COOP, spouští novou TV kampaň. V ní kladou důraz na svou největší konkurenční výhodu, kterou je nejširší sortiment regionálních produktů od místních producentů. Kampaň odstartoval televizní spot, který pochází z dílny Ogilvy&Mather, a v němž hrají hlavní roli živá zvířata. Na něj bude navazovat kampaň na internetu a YouTube. Čtvrtek 16. 05. 2013 KTERÁ ŽENA BY ODOLALA MROŽI Zatímco většina reklam na zmrzliny cílí na děti či rodiny, spot na zmrzlinu Mrož je pastvou pro ženské oči. Polonazí přitažliví muži po krk v čokoládě nebo jahodách, tak by se dal stručně shrnout obsah nového televizního spotu na Mrože od společnosti Zmrzliny PRIMA. Image kampaň zaměřenou na jahodového Mrože doplňuje sponzoring představující novinku Mrož tvaroh se smetanou. Spot připravila agentura Ogilvy&Mather. Čtvrtek 02. 05. 2013 CLAVIN OD OGILVY SBÍRÁ JEDNO OCENĚNÍ ZA DRUHÝM Speciální verze balení mužského „podpůrného prostředku“ Clavin, pocházející z dílny Ogilvy&Mather, byla oceněna hned v několika mezinárodních soutěžích. V kategorii Packaging Design získala zlato na jedné z nejprestižnějších světových soutěží reklamy Clio Awards, zlato na New York Festivals a nominaci na Žlutou tužku na londýnském mezinárodním festivalu reklamy D&AD. Čtvrtek 02. 05. 2013 CLAVIN OD OGILVY SBÍRÁ JEDNO OCENĚNÍ ZA DRUHÝM Speciální verze balení mužského „podpůrného prostředku“ Clavin, pocházející z dílny Ogilvy&Mather, byla oceněna hned v několika mezinárodních soutěžích. V kategorii Packaging Design získala zlato na jedné z nejprestižnějších světových soutěží reklamy Clio Awards, zlato na New York Festivals a nominaci na Žlutou tužku na londýnském mezinárodním festivalu reklamy D&AD. Pátek 26. 04. 2013 VELKÝ ÚSPĚCH V SOUTĚŽI YOUNG LIONS V letošním ročníku soutěže Young Lions byli oceněni hned čtyři mladí kreativci z Ogilvy. V kategorii Media zvítězili Kamila Janečková a Jakub Hodboď z OgilvyOne, v kategorii Print se umístily na druhém místě Alena Neubauerová a Petra Biró z Ogilvy&Mather. Pondělí 15. 04. 2013 OGILVY&MATHER VYHRÁLA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POPULARIZACI VĚDY Ogilvy&Mather zvítězila v tendru Technické univerzity Ostrava Vysoké školy báňské. Cílem kampaně bude zatraktivnit pro dnešní mládež technické a vědecké obory a zdůraznit jejich perspektivu v reálném životě. Pátek 12. 04. 2013 PILSNER URQUELL V ORIGINÁLNÍCH SHOWCASECH Po dobu jednoho měsíce budou moci obyvatelé velkých měst obdivovat nové showcasy Pilsner Urquell. Ty byly nainstalovány celkem na dvaceti místech. Showcasy jsou součástí nové kampaně Pilsner Urquell "Originalita. To pravé bohatství.", kterou má na starosti agentura Ogilvy&Mather. Pondělí 08. 04. 2013 OGILVY PŘEDSTAVILA NOVOU TVÁŘ FESTIVALU PIAF Ogilvy & Mather ve spolupráci s Mather Advertures vytvořila vizuální styl pro letošní ročník Mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Z její dílny prozatím vzešla grafika webových stránek, bannery a vizuály pro tiskovou reklamu a OOH. Úterý 26. 03. 2013 PILSNER URQUELL SÁZÍ NA ČESKÉ BOHATSTVÍ Pilsner Urquell představil televizní spot, který oslavuje českou vynalézavost a originalitu. Spot odstartoval nový několikaletý komunikační koncept značky a je první kampaní z dílny agentury Ogilvy&Mather, která letos zvítězila ve výběrovém řízení. Reklama pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell. Úterý 26. 03. 2013 NOVÝ ART DIRECTOR V OGILVY&MATHER Juanma Bonastre je novým členem kreativního týmu Ogilvy&Mather na pozici Art Director. Do České republiky ho přivedla práce v Lineart Group a po několika měsících začal pracovat v Ogilvy&Mather. Pondělí 25. 03. 2013 OGILVY OBHÁJILA ČEZ Ogilvy bude i nadále spolupracovat s energetickou Skupinou ČEZ. Obhájila svou pozici a je součástí vítězného poolu pěti agentur. S těmi společnost uzavře rámcové smlouvy na příští čtyři roky. Pondělí 25. 02. 2013 FIGARO PŘEDSTAVUJE NOVÝ TELEVIZNÍ SPOT Společnost Kraft Foods uvedla televizní spot, kterým odstartovala novou komunikační strategii pro značku Figaro. Jedná se o další krok v rámci relaunche značky, který započal novým designem obalů a bude pokračovat řadou dalších aktivit. Kampaň pro český a slovenský trh připravila agentura Ogilvy&Mather a jejím cílem je budování hodnoty této značky. Středa 30. 01. 2013 BRUNO FERRARI SE VRACÍ K REKLAMĚ Generační šansoniér a kabaretiér Samir Hauser, známý také pod pseudonymem Bruno Ferrari, posílil kreativní tým agentury Ogilvy&Mather jako nový textař. Pondělí 14. 01. 2013 OGILVY&MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU PRO ZNAČKU PILSNER URQUELL Agentura Ogilvy&Mather slaví obrovský úspěch. Zvítězila ve výběrovém řízení na ATL komunikaci prestižní značky Pilsner Urquell!! Nabídka předčila silnou konkurenci především díky originálnosti kreativního zpracování. Ogilvy&Mather porazila v tendru i dosavadní agenturu Mark BBDO. Čtvrtek 10. 01. 2013 OGILVY SI SVÉHO PREZIDENTA JIŽ ZVOLILA Český národ nového prezidenta ještě nezná, ale agentura Ogilvy si toho svého na známky již dala. Originální poštovní známky zobrazují reklamního guru a zakladatele agentury Davida Ogilvyho Pátek 14. 12. 2012 AMUNDSEN VODKA – HVĚZDA LETOŠNÍCH VÁNOC Po velmi úspěšném, tak říkajíc zlidovělém spotu Etter destillere, přichází Amundsen s komunikací, která podporuje její prémiovou kvalitu a unikátnost na trhu. V novém televizním spotu i nadále vsází na ojedinělý postup šestinásobné destilace. Ta je v reklamě ztvárněna rozsvěcující se křišťálově čistou vánoční hvězdou. Spot připravila agentura Ogilvy&Mather. Čtvrtek 06. 12. 2012 Ogilvy je považována za nejprofesionálnější agenturu Podle výzkumu agentur Hullabaloo a Martina Olbertova Consultancy "Klienti a agentury v české reklamě" považují klienti za nejprofesionálnější agenturu Ogilvy. Pondělí 26. 11. 2012 ZE SÍDLA OGILVY SE STALA VÁLEČNÁ LOĎ Budova Ogilvy Group v Holešovicích dostala nový kabát. Z bývalé továrny zmizely podpisy reklamního guru a zakladatele agentury Davida Ogilvyho a vystřídalo ji válečné maskování v červeno-černém provedení. Pondělí 19. 11. 2012 OGILVY ZÍSKALA ČTYŘI Z PĚTI CEN IMC AWARDS Do Čech doputovalo celkem pět cen IMC Awards a čtyři z nich získala Ogilvy Group. OgilvyOne bodovala celkem třikrát, získala dvakrát stříbro a jednou bronz, Ogilvy&Mather vyhrála zlato. Pátek 16. 11. 2012 Ogilvy získala zlato a další dvě medaile v letošní EFFIE Ogilvy potvrdila svou pozici historicky nejúspěšnější agentury v soutěži EFFIE. V té letošní získala tři medaile včetně zlaté, kterou v nabité kategorii Finanční služby získala za kampaň pro Air Bank Mather Advertures. Stříbro putovalo do Ogilvy&Mather za projekt Sídliště žije pro Nadaci OKD v kategorii Sociální marketing a bronz do Mather Activation za kampaň Mazejte na Jizerskou pro Skiklub Jizerská 50 v téže kategorii. Úspěch je to o to větší, že letos byla porota velmi přísná, bylo rozdáno jen 13 cen a pouze tři zlaté medaile. Středa 14. 11. 2012 ČESKÁ POŠTA PŘEDSTAVILA SVŮJ HISTORICKY PRVNÍ HRANÝ SPOT Ogilvy&Mather připravila novou kampaň pro Českou poštu. Jejím cílem je posílení vnímání společnosti jakožto poskytovatele kvalitních poštovních služeb určených pro každého zákazníka. Součástí kampaně je představení novinek v produktovém portfoliu a zahrnuje kromě televizních spotů také tiskovou inzerci či podlinkové aktivity. Pondělí 24. 09. 2012 Důvěryhodnost průzkumů: propadákem jsou ty předvolební Marketingoví manažeři pracují s průzkumy a statistikami velice intenzivně, polovina z nich alespoň jednou týdně. Pro některé z nich mají zcela zásadní roli v jejich rozhodování. Nevěří ale všem bez rozdílu - průzkumy veřejného mínění nebo průzkumy volebních preferencí považují spíše za nedůvěryhodné. Celých 100 % marketérů je dokonce přesvědčeno, že se dá s výsledky průzkumů manipulovat, vyplývá to ze studie komunikační agentury Ogilvy&Mather mezi šéfy marketingu významných českých firem. Středa 05. 09. 2012 Kampaň o větších šancích získat práci Jak evropské peníze pomáhají lidem, kteří mají problém sehnat práci, ukazuje nová kampaň s názvem Větší šance. Ogilvy & Mather ji připravilo pro Ministerstvo práce a sociálních věcí a Evropský sociální fond. Čtvrtek 30. 08. 2012 Experti z Ogilvy radí, jak zbohatnout V pondělí 27. srpna spustily TV Barrandov a TV JOJ novou gastronomickou reality show Recept na bohatství. Od druhého dílu se v ní objeví také experti z Ogilvy Praha a Ogilvy Istropolitana Bratislava v roli reklamních guru. Úterý 28. 08. 2012 Podepsána smlouva s Českou poštou V půlce srpna podepsala Ogilvy & Mather s Českou poštou smlouvu na dvouletou spolupráci. Stalo se tak po vítězství v tendru na kreativní agenturu České pošty ke konci července. Středa 22. 08. 2012 Čtení, které pomáhá a nenechá nikoho v klidu Nejeden chodec či řidič si při přečtení billboardů ke kampani k projektu „Čtení pomáhá“ poklepe na čelo, v mnohých vzbudí pohoršení. V každém případě neobvyklá sdělení upoutají pozornost. Možná i díky svému jednoduchému ztvárnění, které mu dodává až mrazivý nádech. Úterý 24. 07. 2012 Banjo v rozhlasovém spotu na Regionální potravinu Se začátkem léta natočila Ogilvy & Mather zbrusu nové rozhlasové spoty pro značku Regionální potravina. Celkem devět různých verzí s charizmatickým hlasem Otakara Brouska ml. bylo vpuštěno do éteru na začátku prázdnin a poběží do konce října. Mají za cíl oslovit především ženy hospodyně v celostátních i regionálních rádiích. Středa 18. 07. 2012 Olympijská kampaň s Petrou Kvitovou Supersportovní rok se promítl i do podoby reklamy. Místo modelek a modelů shlížejí z billboardů úspěšní sportovci. Jedním z nich je například tenistka Petra Kvitová, která je tváří kampaně Skupiny ČEZ. Pondělí 16. 07. 2012 Chechtáci – noví hrdinové ve světě financí Úspěšné TV spoty s Markem Taclíkem pro Home Credit vystřídala nová, pro finanční instituci netradiční kampaň. Hlavní roli v ní hrají stále peníze, tentokrát personifikované. Říká se jim Chcechtáci. Úterý 12. 06. 2012 Ogilvy se třikrát probojovala do finále ADC Europe Awards V sobotu 9. června se ve španělské Barceloně rozdávala ocenění v evropské soutěži za nejlepší reklamní kreativitu. V konkurenci téměř tisícovky přihlášených prací z 23 evropských zemí uspěla i pražská Ogilvy. Čtvrtek 07. 06. 2012 Ogilvy PR bodovala s Directem Ogilvy Public Relations je dlouhodobě nejúspěšnější agenturou v soutěži Česká cena za PR. Letos ze čtyř projektů na short listu proměnila tři projekty v medailová místa. Její komunikační koncept DIRECT Pojišťovny, založený na propagaci zodpovědného chování, ocenila letos odborná porota prvním místem v kategorii Finanční trhy a finanční služby. Pátek 01. 06. 2012 Dobročinný Ogilvy Blešák pomohl Leontince I v Ogilvy se v pátek 1. června slavil Den dětí a to speciálním dobročinným Ogilvy Blešákem. Jeho výtěžek pomohl zrakově postiženým dětem a studentům. Čtvrtek 31. 05. 2012 ČESKÝ DIREKT 2012 OVLÁDLO OGILVY Jubilejní 10. ročník soutěže Český Direkt & Promo byl rekordní, jak z pohledu počtu zúčastněných agentur, tak i počtu přihlášených prací. A rekordní byl i pro skupinu Ogilvy Praha. Se svými 12 medailemi se stalo Ogilvy nejúspěšnější agenturou letošního ročníku soutěže. Středa 30. 05. 2012 Mobilní aplikace změří lidem jejich opici Bavit se dá i bez alkoholu, tím spíš, pokud je to na úkor těch, kteří přebrali. Nealkoholické pivo Fríí to chce dokázat vtipnou aplikací nazvanou příznačně Fríí Opičátor. Koncept vytvořila Ogilvy&Mather. Pondělí 21. 05. 2012 Ogilvy hostila netradiční módní přehlídku Prostory agentury Ogilvy se staly dějištěm unikátní módní show. Přehlídkové molo ovládly extravagantní pestrobarevné modely šatů vytvořených z poznámkových Post-it® bločků. Středa 16. 05. 2012 O komunikaci značky Philips se postará Ogilvy&Mather Agentura Ogilvy se bude globálně podílet na komunikačních aktivitách značky Philips. Pražská Ogilvy&Mather tak získala pod svá křídla dalšího významného klienta. Pondělí 30. 04. 2012 Vojta Dyk učí děti číst Přilákat děti ke knihám a zároveň je naučit pomáhat potřebným má za cíl projekt Čtení pomáhá. Upozorňuje na něj i kampaň s jedním z ambasadorů, Vojtou Dykem, alias mistrem Čti-Wo, která v květnu vrcholí spotem na České televizi. Úterý 03. 04. 2012 Jak zaparkovat na Vltavě? Mistr světa ve skifu Ondřej Synek si ve středu 28. března zahrál hlavní roli. Tentokrát nešlo o závod ve veslování, ale o natáčení našeho spotu pro celoevropskou on-line kampaň Fordu „Výzvy skutečného světa“. Nápady, jak zajímavě představit inovace Fordu, zasílali lidé z celé Evropy. V soutěži zvítězil kreativní koncept českého studenta ČVUT Tomáše Záruby. Spot by se měl brzy objevit na Facebooku a YouTube. Úterý 27. 03. 2012 Zlatý ručičky - nejlepší mezi nejlepšími Spanilá jízda kampaně Zlatý ručičky po mezinárodních soutěžích pokračuje. Tentokrát byla oceněna přímo svým zadavatelem, firmou Ford of Europe. Soutěžilo se o nejlepší kampaň před uvedením nového vozu Ford Focus. Kampaň s Přemkem Podlahou zvítězila v kategoriích Best Cultural Tie a měla také nejnižší náklady na jedno shlédnutí. Pondělí 26. 03. 2012 Ogilvy&Mather vyhrála tendr Centra Černý Most Ogilvy & Mather uspěla ve výběrovém řízení na komunikaci Centra Černý Most, vyhlášeném společností Unibail-Rodamco, která pozitivně ohodnotila strategickou i kreativní stránku nabídky. Spolupráce by měla být zahájena během března a bude pokračovat až do roku 2013. Čtvrtek 22. 03. 2012 Pět Louskáčků a ohromná radost Poličky v zasedací místnosti se již prohýbají pod novým přírůstkem pěti Louskáčků, které ze slavnostního vyhlášení cen o nejkreativnější reklamy přinesl Tomáš Belko. Agentury ze skupiny Ogilvy získaly celkem pět cen. Pondělí 12. 03. 2012 Děti a reklama si rozumí. Je to etické? Více než čtyřicet procent firem působících na českém trhu má ve své nabídce výrobky pro děti a zhruba třetina má dokonce speciální rozpočet na marketingové aktivity pro tento segment spotřebitelů. Jak vypadá marketing určený těm nejmladším, prozrazuje studie Ogilvy&Mather. Čtvrtek 08. 03. 2012 Fernet Stock Z-Generation změní zajetou zábavu- znovu, a to od Zet Fernet Stock Z-Generation s neobvyklou příchutí manga a zázvoru se v prvních jarních dnech připomene díky nové kampani agentury Ogilvy&Mather s kreativní myšlenkou „Vezmeme to od Zet“. Kampaň s čerstvě natočeným TV spotem bude zahrnovat také internet a podlinkové aktivity. Úterý 06. 03. 2012 Ogilvy&Mather získala značku Fríí Agentura Ogilvy&Mather uspěla ve výběrovém řízení na aktivaci značky nealkoholického piva Fríí pivovaru Heineken. Podstatná část kampaně se bude realizovat pomocí digitálních médií. Pátek 24. 02. 2012 Jedna pecka za druhou Ogilvy získala další ocenění, tentokrát v kreativní soutěži Zlatá pecka, pořádané Asociací českých reklamních agentur. Tomáš Belko převzal dvě zlaté plakety ... Čtvrtek 23. 02. 2012 Služby pro Nadaci Leontinka za 3,5 milionu Kč Agentury ze skupiny Ogilvy mají za sebou šestý rok spolupráce s Nadací Leontinka. V loňském roce agentura nadaci věnovala práci v celkové hodnotě 1.148.770 Kč a v médích vyjednala prostor v hodnotě 2.378.305 Kč. Úterý 15. 11. 2011 Ogilvy & Mather lyžuje s Fordem Zviditelnění značky Ford mezi lyžaři ve SkiResortu Černá Hora zajišťuje již druhou zimní sezonu Ogilvy & Mather. Návštěvníci přicházejí Ford bránou od parkoviště, nechají se vyvézt obrandovanou lanovkou, sjedou Ford Černohorskou sjezdovku a s přáteli se schází na Ford meeting pointu. Pro osvěžení zavítají do Ford baru. Sobota 12. 11. 2011 Natáčení s Vojtou Dykem V sobotu se natáčelo video pro kampaň \"Čtení pomáhá\" s Vojtou Dykem, který je její tváří. Kampaň tvoří hádanky, kde lidé zkouší uhoudnout, o kterou knihu z portálu www.ctenipomaha.cz se jedná. Sobota 05. 11. 2011 Ogilvy nejúspěšnější agenturou letošního ročníků EFFIE Kampaně vytvořené v Ogilvy se umístily na prvních příčkách EFFIE AWARDS 2011. Po nedávném úspěchu na festivalu Golden Drum tak skupina Ogilvy sbírá další ocenění a rozšiřuje svou kolekci sošek z prestižních soutěží. Pondělí 31. 10. 2011 Bezva Vánoce s Home Creditem Ogilvy & Mather připravila pro Home Credit novou kampaň Bezva Vánoce, která garantuje vrácení všech úroků při koupi zboží na splátky. Zákazníci se s ní budou od listopadu setkávat v obchodech a regionálních rádiích. Úterý 11. 10. 2011 Golden Drum za Amundsen a Ford Ogilvy & Mather zažila v Portoroži historický úspěch – ve třech kategoriích získala zlato a v jedné stříbro. Porota ocenila kreativitu a údernost kampaní pro vodku Amundsen a nápaditost a vtip kampaně „Zlatý ručičky“ s Přemkem Podlahou pro značku Ford. Středa 05. 10. 2011 Tatiana od srdce Nové obaly a novou TV kampaň připravila Ogilvy & Mather pro jednu z nejoblíbenějších bonboniér na českém a slovenském trhu. Svatební příběh s vtipem a překvapením na závěr režíroval Jakub Kohák. Úterý 06. 09. 2011 Rozšiřujeme lidem obzory Kampaň na podporu celoživotního vzdělávání pro Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR připravila v rekordním čase Ogilvy & Mather. Režisérem spotu, který se točil na jeden záběr během jednoho dne, se stal Tomáš Řehořek podepsaný např. pod dokumentárním snímkem Piko.

OGILVY ZÍSKALA ČTYŘI Z PĚTI CEN IMC AWARDS

Pondělí 19. 11. 2012
Do Čech doputovalo celkem pět cen IMC Awards a čtyři z nich získala Ogilvy Group. OgilvyOne bodovala celkem třikrát, získala dvakrát stříbro a jednou bronz, Ogilvy&Mather vyhrála zlato.

Kampaň Daruj správně, kterou agentura OgilvyOnev loňském roce připravila pro Fórum dárců, získala po zlatu z PIAF a Českého direktu a stříbru z Louskáčka další ocenění. A to hned tři najednou. V soutěži IMC Awards 2012 získala v kategoriích Small budget campaign, Event marketing a Cause, Charityj/Non-profit Marketing dvakrát stříbro a jeden bronz.

Také kampaň s Přemkem Podlahou Zlatý ručičky, kterou vytvořilo pro Ford agenturní trio Ogilvy&Mather/Wunderman/Mindshare, sbírá ocenění, kde se dá. Kromě zlata v kategorii Integrovaná kampaň v soutěži IMC Awards 2012, získala cenu Grand Prix v soutěži Český direkt & Promo, zlatou v soutěži o nejkreativnější českou reklamu Louskáček nebo třetí místo v soutěži Ford of Europe, a to mezi konkurenty z celé Evropy.

Kampaň Daruj správně upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod. Během pražského kulturního festivalu United Islands jsme proto uspořádali fiktivní charitativní sbírku, aniž bychom lidem řekli, komu budou vybrané peníze určeny. Lidé zaplatili 20 Kč a jako odměnu dostali krabičku, ve které po otevření našli překvapivě také 20 Kč a vzkaz ve smyslu: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si z prověřených charitativních organizací na www.darujspravne.cz“. Díky této kampani se návštěvnost www.darujspravne.cz zdvojnásobila.

Kampaň Zlaté ručičky byla zahájena spuštěním webových stránek, na nichž kutilové zveřejňují nápady na vylepšení aut. Stránky byly provázány s Facebookem a brand kanálem na YouTube, na který byly zavěšovány spoty s natočenými realizacemi. Kampaň natolik zaujala ikonu českého kutilství Přemka podlahu, že se stal oficiálním patronem projektu.

Soutěž IMC European Awards je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Mezinárodní porota každý rok ve 14 kategoriích hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Do tohoto hodnocení postupují pouze vítězové národních soutěží členských zemí EACA, kterými jsou Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí a Velká Británie.