Novinky

Úterý 15. 04. 2014 OGILVY & MATHER BUDE MÍT NA STAROSTI LOKÁLNÍ ZNAČKY Z PORTOFILA MONDELEZ Pražské Ogilvy & Mather je velmi úspěšné nejen na domácím trhu, ale také v zahraničí. Bude nyní centrálou pro komunikaci značek čokolád z portfolia společnosti Mondelez pro dalších pět regionů - Slovensko, Rumunsko, Polsko, Bulharsko a Pobaltí. Kampaň sjednocující komunikaci všech regionů odstartuje na podzim tohoto roku. Pondělí 07. 04. 2014 FORD OTEVÍRÁ JIŽ POTŘETÍ DVEŘE SVÝCH VOZŮ Lákavou akci pro příznivce své značky připravila již potřetí automobilka Ford. Jarní prohlídku zdarma, slevu na nové vozy a pojištění či extra bonus za nákup nového vozu nabízí v rámci Dnů otevřených Fordů. Kampaň opět připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare a startuje 7. dubna. Pondělí 07. 04. 2014 VTIPNÁ VIRÁLNÍ VIDEA POBÍZÍ KE STUDIU TECHNIKY Internet zaplavila virální videa lákající ke studiu techniky. Stojí za nimi Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, která se snaží originální a vtipnou formou upoutat pozornost žáků a studentů základních a středních škol. Virální videa jsou součástí kampaně s názvem „Zlepši si techniku“, kterou pro VŠB-TUO připravila agentura Ogilvy & Mather. Pátek 28. 03. 2014 NEJEFEKTIVNĚJŠÍ BYLA KAMPAŇ FORDU Soutěž Internet Effectiveness Awards (IEA) ocenila již poosmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší on-line a internetové kampaně a komunikaci. Grand Prix získaly společně agentury Ogilvy, Wunderman a Mindshare za kampaň pro Ford „Jak prodat auto, které ještě není na trhu“. Pátek 14. 03. 2014 LETOŠNÍ LOUSKÁČKY OVLÁDLO OGILVY Ogilvy zaznamenalo obrovský úspěch v klání kreativních reklam ADC Creative Awards, dříve známé jako Louskáček, a stalo se tak nejúspěšnější agenturou letošního ročníku. Cenných kovů získalo celkem 14, včetně 4 zlatých a 5 stříbrných. Středa 26. 02. 2014 STARTUJE CELOREPUBLIKOVÁ KAMPAŇ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ NA PODPORU PREVENCE RAKOVINY Ministerstvo zdravotnictví ČR zahájí na začátku března celorepublikovou informační kampaň zaměřenou na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta. Kampaň je zaměřena na širokou veřejnost s cílem zajistit větší účast na preventivních vyšetřeních. Televizní spoty s osobními vzkazy známých českých osobností budou podpořeny tiskovou inzercí, billboardy či speciální roadshow. Kampaň vznikla ve skupině Ogilvy, která v lednu vyhrála výběrové řízení. Úterý 25. 02. 2014 CZECHTOURISM LÁKÁ NA DOVOLENOU V ČECHÁCH Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, představuje nové televizní spoty. Ty jsou součástí rozsáhlé komunikační kampaně na podporu domácího cestovního ruchu, Česko země příběhů, a vznikají v agentuře Ogilvy&Mather. Na televizních obrazovkách je k vidění první ze série spotů s názvem Wellness. Úterý 04. 02. 2014 NOVÁ APLIKACE PODPORUJE OLYMPIONIKY V SOČI POMOCÍ HVĚZD Aplikace používá GPS a trojrozměrný vesmír v chytrém telefonu, aby mohla během vteřiny přeměnit noční oblohu v síť fanouškovských vzkazů pro české olympioniky. Pondělí 20. 01. 2014 FORD OPĚT DOBÝVÁ SE SVÝMI MODELY ČESKÉ HORY Šest lyžařských středisek a tedy šest zastávek pořádně rozjeté flotily vozů Ford Kuga 4x4, Ford Ranger 4x4 a Ford Tourneo Connect. Ty vyráží již třetí rok po sobě do hor unášet na svou palubu české lyžaře. Středa 15. 01. 2014 OGILVY PODPOŘILA CHARITATIV​NÍ SEKTOR VÍCE NEŽ 7 MILIONY KORUN Agentury ze skupiny Ogilvy dlouhodobě aktivně podporují neziskový sektor. Skupina věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 3 milionu korun a v médích vyjednala prostor za téměř než 4 miliony.

Ocenění