Novinky

Pondělí 18. 08. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU ZNAČKY REGIONÁLNÍ POTRAVINA Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a bude se tak starat o propagaci značky Regionální potravina v letošním i příštím roce. Agentura bude, stejně tak jako v minulém období, zajišťovat kompletní komunikační servis včetně nákupu médií. Středa 30. 07. 2014 KAMPAŇ MAGNESIA POD TAKTOVKOU OGILVY & MATHER Ogilvy & Mather slaví úspěch v tendru největšího výrobce minerálních a pramenitých vod v České republice - společnosti Karlovarské minerální vody. Pod taktovkou agentury odstartuje letos na podzim kampaň k uvedení nového produktu z řady Magnesia na český trh. Na promo aktivitách se bude podílet agentura Geometry Global. Pondělí 21. 07. 2014 OGILVY & MATHER A GEOMETRY GLOBAL ZÍSKALY STŘÍBRO NA CLIO SPORTS AWARDS S OLYMPIJSKOU KAMPANÍ PRO ČESKÝ ROZHLAS FANSTARS Mobilní aplikace Fanstars Českého rozhlasu byla jako jediná česká práce oceněna porotou na mezinárodní reklamní soutěži Clio Sports Awards. Aplikace, která v průběhu olympijských her v Soči umožňovala podporovat na dálku členy našeho olympijského týmu, získala stříbro v kategorii Engagement. Pondělí 07. 07. 2014 PILSNER URQUELL - TEN PRAVÝ ORIGINÁL Pilsner Urquell odstartoval svou letní image kampaň doprovázenou novým sloganem „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v retro stylu typickém pro značku Pilsner Urquell a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. Pondělí 16. 06. 2014 NEODKLÁDEJTE SVÉ ROZHODNUTÍ NA YINDY Neodkládejte své rozhodnutí, může to mít negativní vliv nejen na vaše finance. Na to upozorňuje v nové kampani „Na Yindy“ Air Bank. Banka představila první ze dvou nových televizních spotů uctívající bohyni odkládání Yindy. 15. 06. 2014 KAMPAŃ AUDIOTREES OD OGILVY & MATHER NA SHORTLISTU SVĚTOVÉHO FESTIVALU CANNES LIONS Aplikace Českého rozhlasu Audiotrees od Ogilvy & Mather má šanci získat medaili na největším světovém reklamním festivalu Cannes Lions. Dostala se totiž na shortlist v kategorii Direct. Kampaň již získala ceny na ADC Creative Awards, festivalu PIAF a nedávno v soutěži Český direkt & Promo. Čtvrtek 12. 06. 2014 OGILVY JE AGENTUROU ROČNÍKU SOUTĚŽE ČESKÝ DIREKT & PROMO Nejúspěšnější agenturou soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO se stalo již potřetí Ogilvy, které získalo nejvíce ocenění napříč kategoriemi. Kromě titulu Agentura ročníku získalo celkem 4 ceny, včetně dvou zlatých. Nejúspěšnější byl projekt Audiotrees pro Český rozhlas, který byl zlatem oceněn hned ve dvou kategoriích. Čtvrtek 05. 06. 2014 AGENTURA OGILVY & MATHER ZVÍTĚZILA V TENDRU SKUPINY COOP Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a prodloužila tak spolupráci se skupinou COOP o další tři roky. Kromě strategického konceptu a realizace jednotlivých kampaní bude mít agentura i nadále na starosti také plánování a nákup prostoru v médiích. Pondělí 02. 06. 2014 OTESTUJTE UŽITKOVÉ VOZY FORD A ODJEĎTE V NOVÉM TRANSITU CONNECT V rámci červnového Měsíce užitkových vozů nabízí svým příznivcům automobilka Ford nejen testovací jízdy nové řady Ford Transit, ale také možnost odjet ve zbrusu novém Transitu Connect! Kampaň pro Ford připravil Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare, v rámci které odstartují 1. června televizní spoty. Pondělí 02. 06. 2014 ČEŠI DOHÁNĚJÍ VE VNÍMÁNÍ LUXUSU ZÁPADNÍ EVROPU Podle studie Ogilvy & Mather přestávají Češi vnímat luxus jen jako prostředek prezentace a získání obdivu. Zatímco ve studii realizované před čtyřmi lety představovaly luxus především automobily, nyní se na první místo typicky luxusní kategorie dostaly šperky a hodinky. Mezi nejluxusnější české značky zařadili respondenti značky Moser, Český granát, Halada, Prim a Lasvit. V těch světových luxusních značkách vedly Bentley, Cartier, Louis Vuitton, Rolex a Rolls-Royce.