Absurdní poplatky

  • Klient: Air Bank
  • Média: TV
  • Realizace: 2014
Absurdní poplatky

Nová mladá banka, která všechno dělá nově, chce být srozumitelná a chytrá. Má spoustu drobných benefitů, odlišností od starých bank. Jak ale tu spoustu komunikovat? Vytvořili jsme kampaň, kde se konfrontují dva světy, ten starý se „... čními bankami“ a ten nový, Air bank. Vznikají desítky spotů, každý zaměřený na jeden benefit. A funguje to!

Ocenění

  • Effie; Financial Services 2014
  • Effie; Financial Services 2015
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.