Fanstars

  • Klient: Český Rozhlas
  • Média: Případová studie
  • Realizace: 2014
Fanstars

Na zimních olympiádách se český národní tým tradičně těší velké podpoře domácích fanoušků. Kvůli problémům s vízy, finančním nákladům a napjatým vztahům se ale na hry do Soči vypravilo velmi málo Čechů. Naše aplikace Fanstars proto umožňovala fandit na dálku – fanoušci mohli pomocí technologie augmented reality svým oblíbeným sportovcům posílat vzkazy přes noční oblohu a ti na ně mohli reagovat.

Ocenění

  • Piaf; Media Engagement 2014
  • ADC; Digital 2015
  • Craft 2015
  • ADC; Design 2015
  • Český direkt; Digital Innovation 2015
  • Český direkt; Digital Communication 2015
  • Clio; Engagement 2014
  • Clio; Direct 2014
  • Clio; Engagement 2014
  • Golden hammer; Mobile Multimedia 2014
  • Golden hammer; Best Use of Internet 2014
  • Golden hammer; Digital Design 2014
  • Reddot; Apps 2014
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.