LGBT Avatars

  • Klient: Prague Pride
  • Média: Případová studie
  • Realizace: 2014
LGBT Avatars

Idea

Česká republika a Praha představují oázu tolerance v bývalém východním bloku. Pro pochod Prague Pride v roce 2014 jsme vytvořili sociální síť, která umožnila lidem ze zemí, kde je homosexualita buď postavena mimo zákon, nebo jsou homosexuálové vystaveni diskriminaci, zúčastnit se pochodu prostřednictvím jiného člověka.

Výsledky

Pochodu se zúčastnilo více než 1000 LGBTAvatarů, kteří v reálném čase se svými méně šťastnými bratry a sestrami sdíleli zážitky, fotky, videa a vzkazy, čímž umožnili lidem z 22 zemí z celého světa poprvé v životě bezprostředně zažít hrdost. Díky jejich LGBTAvatarům.

Provedení

Sociální síť byla masivně zabezpečena 256bitovým AES šifrováním podle standardu vlády USA, aby byla ochráněna totožnost účastníků. Jejich vzkazy byly v průběhu pochodu vysílány anonymně na velkých obrazovkách a jejich slogany byly neseny na ručně zhotovených transparentech.

Ocenění

  • ADC; Digital, Campaign, Case study 2015
  • ADC; Media, Case study 2015
  • ADC; Direct marketing, Design, Innovation, Case study 2015
  • Cannes Lions; Mobile 2015
  • Cannes Lions; Media 2015