#MymaOcima

  • Klient: Nadace Leontinka
  • Média: Případová studie
  • Realizace: 2014
#MymaOcima

Nadace Leontinka pomáhá zrakově postiženým dětem a teenagerům a její rozpočet spoléhá hlavně na drobné příspěvky veřejnosti. Aby lidé přesněji pochopili, jak se lidem se zrakovým postižením žije, upravili jsme stovky fotek na Instagramu pomocí unikátních filtrů. Lidé tak viděli svůj svět očima člověka s poruchou zraku a měli větší motivaci přispět.

Výsledky:

93% úspora při nákupu médií

15× efektivnější kampaň oproti minulému roku

8% nárůst příspěvků

Ocenění

  • Piaf; Audience Engagement 2015
  • ADC; Direct 2015
  • ADC; Digital 2015
  • D&AD; Direct 2015
  • Český direkt; Social 2015
  • Český direkt; Small Budget 2015
  • Golden drum; Digital 2015
  • Golden drum; Media 2015
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.