Originalita

  • Klient: Pilsner Urquell
  • Média: Případová studie
  • Realizace: 2013

Více než 70 % světové produkce piva vděčí za svoji recepturu geniálnímu nápadu Josefa Grolla, který v plzeňském pivovaru v roce 1842 poprvé uvařil tradiční ležák spodním kvašením. Náš spot oslavuje Grollovu originalitu a vůbec všechny inovátory, kteří se dokázali na svět podívat jinak.

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.