Praha sportovní

  • Klient: Hlavní město Praha
  • Média: TV
  • Realizace: 2012

Každý rok v září probíhá v Praze Týden náboru do sportovních klubů. Kampaň inspiruje rodiče, aby své děti k zápisu přivedli. Děti, které by jinak trávily čas „sportováním“ na ulici, mají šanci začít se věnovat pohybu na správném místě a pod odborným vedením. Možná nebudou profesionální sportovci, ale určitě se vyhnou nepříjemnostem kvůli sportu na ulici.

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.