Rituály

  • Klient: Tantum Verde
  • Média: TV
  • Realizace: 2013
Rituály

Zatímco většina reklam na léky proti bolesti v krku straší dramatizací nepříjemné bolesti, Tantum Verde se zaměřilo na společného jmenovatele všech drobných onemocnění – „babské“ recepty. Jednoduchým srovnáním s možná funkčními, ale zbytečně složitými léčebnými rituály jme jasně etablovali Tantum jako jednoduchý, funkční, „no nonsense“ lék.

Ocenění

  • Effie; Consumer Goods 2013
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.