The dying citylight

  • Klient: Galerie hlavního města Prahy
  • Média:
  • Realizace: 2016
The dying citylight

Naše typografie pro Cronenbergovu výstavu evolution je inspirována jeho kultovním filmem Moucha. Každé písmeno je tvořeno negativním prostorem vymezeným tisíci mušími mrtvolkami uvízlými ve vrstvě lepidla na zadní straně našeho citylightu. Ten jsme poté nasnímali a typografii digitálně upravili pro ostatní média tak, aby byla zachována hrůzná a trochu nevypočitatelná estetika každého písmene.

Ocenění

  • Creative use of Traditional Media
  • Flash Impact
  • Creative Design
  • OOH
  • Best Use of Media
  • Craft (Typography)
  • OOH
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.