Yindy

  • Klient: Air Bank
  • Média: TV
  • Realizace: 2014
Yindy

Air Bank chtěla lidem ukázat, že odkládání rozhodnutí o změně banky je pro ně velmi nevýhodné. Proto jsme stvořili „yindyismus“, kult liknavých odkladačů, a bohyni Yindy jako modlu staromilského bankéře, kterému její nerozhodní uctívači už nasypali spoustu peněz.

Ocenění

  • ADC; Campaign 2015

Výsledek

  • +250000 lidí zasaženo
  • 53% nárůst nových účtů oproti plánu
  • 69% nárůst nových půjček oproti plánu
  • +25000 nových klientů
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.