Zlatý ručičky

  • Klient: Ford
  • Média: Případová studie
  • Realizace: 2011
Zlatý ručičky

Češi jsou národ kutilů, kteří mají pocit, že za některé novinky není potřeba platit, protože si je dokážou sami vyrobit. Kampaň na nový Ford Focus s tímto českým specifikem pracuje. Poskytli jsme kutilům prostor, aby předvedli své nejlepší motoristické zlepšováky, a ve finále jsme ukázali, že na technologie Fordu Focus nestačí ani zlaté české ručičky.

Ocenění

  • ADC; Social 2012
  • ADC; Online 2012
  • Golden drum; Integrated Campaigns 2011
  • Golden drum; PR 2011
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.