300 tisíc příběhů majitelů aut s modrým oválem

20. 11. 2017

Společnost Ford Motor Company slaví tři sta tisíc prodaných vozů v České republice. A jak jinak než se svými zákazníky. Pro ty, kteří zveřejní na Facebooku svůj příběh, jsou přichystány lákavé ceny. Kampaň připravil ve spolupráci s klientem tradičně Blue Team – agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare.

„Tři sta tisíc prodaných vozů pro nás není jen číslo do statistik. Znamená to také tři sta tisíc lidských příběhů s našimi auty, a právě na ně se zaměříme v kampani, která právě startuje,“ uvedl Libor Beneš, marketingový ředitel společnosti Ford Motor Company. Zatímco v celkově prodaném množství aut od začátku devadesátých let je Ford na třetím místě, v počtu užitkových vozů je jednoznačnou jedničkou českého trhu.

Byli vybráni tři majitelé vozů Ford, kteří v rámci kampaně představí svůj příběh. Cílem bude inspirovat bývalé i současné řidiče Fordů, aby se na Facebooku podělili o ten svůj. Kromě týdenních cen se jeden z majitelů může těšit na hlavní výhru v podobě poukazu na ubytování v luxusním hotelu ve vybrané evropské zemi a Ford Mustang na týden k tomu.

Kampaň bude probíhat v tištěných médiích, online a prostřednictvím CLV. Na přípravě se již tradičně podílel Blue Team – kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.