6 dní ročně ušetří nakupování potravin na iTesco.CZ
21. 9. 2015
Přečíst dětem 54 nových pohádek, zhlédnout 18 filmů v oblíbeném kině nebo nasbírat 3 687 podzimních listů. To vše a mnoho dalšího lze stihnout za šest dní, které zákazníkům ročně ušetří nakupování potravin na iTesco.cz. Kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o této službě, poběží v Čechách, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a připravila ji agentura Ogilvy & Mather.
Podle průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos, stráví Češi nakupováním potravin průměrně skoro tři hodiny týdně. Za rok je to celých šest dnů. Tesco proto nabízí alternativu v podobě online nákupu na iTesco.cz a jeho zákazníci tak získají čas, který stráví mnohem příjemněji – třeba s rodinou.
Kampaň, která právě odstartovala, bude zahrnovat kromě tištěné inzerce také OOH, digital a bude podpořena rozhlasovými spoty. Kreativní zpracování kampaně měl v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Ian Adams a tým accountů vedl Account Director Ondřej Hlásek.