6 kampaní Ogilvy ve finále Effie

21. 10. 2015

Na shortlist letošního ročníku reklamní soutěže Effie se probojovalo celkem 6 prací skupiny Ogilvy. Celkem třikrát se na seznamu objevuje Ogilvy & Mather s kampaněmi pro Air Bank, Ford a Ministerstvo zdravotnictví České republiky. OgilvyOne bylo porotou soutěže nominováno dvakrát, a to za kampaně pro Lybar a T-Mobile a jeden shortlist patří Geometry Global za kampaň pro Sazku.

Do finále postoupilo celkem 31 prací ze 72 přihlášek. Vítězové budou vyhlášeni v rámci galavečera, který proběhne ve středu 4. listopadu v Kině Lucerna.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.