Agentura Ogilvy & Mather se stala agenturou ročníku a získala Grand Prix za kampaň MymaOcima

10. 6. 2015

Soutěž ČESKÝ DIREKT & PROMO vyhlásila své vítěze. Nejúspěšnější agenturou se stala agentura Ogilvy. Ta si kromě Grand Prix odnesla ještě dalších 10 cen včetně třech zlatých. Titul Agentura ročníku získala Ogilvy & Mather. Klientem roku se stala společnost Obra se svým produktem Lybar Promiss, a to za design obalu, který navrhla agentura OgilvyOne.

Nejúspěšnější byla kampaň Ogilvy & Mather pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která získala nejen cenu Grand Prix, ale také další dvě zlata v kategoriích Sociální média a v kategorii Nízkorozpočtové kampaně. Dalším zlatem byla oceněna v kategorii Event a field marketing kampaň LGBTAvatars, která je společnou prací Geometry Global a Ogilvy & Mather. Ta získala zároveň stříbro v kategorii Digitální komunikace.

Stříbrem a bronzem byla oceněna kampaň Ogilvy & Mather a Geometry Global pro Český rozhlas Fanstars. Další stříbro putovalo do OgilvyOne za kampaň Lybar Promiss.

Bronz potom získaly kampaně Geometry Global Sazka Olympijský víceboj a Pestaurace a kampaň OgilvyOne IBM: Sněhová nadílka a vlastní e-shop.

V jednotlivých kategoriích soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO bylo rozdáno celkem 29 cen, z toho pět zlatých, osm stříbrných a 16 bronzových.

Nejúspěšnější kampaně:

MYMAOCIMA:

http://www.ogilvy.cz/cz/nase-prace/detail/myma-oci...

LGBTAvatars:

http://www.ogilvy.cz/cz/nase-prace/detail/avatars/

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.