Agentura Ogilvy uspěla v soutěži CBRE Zasedačka roku 2015

26. 2. 2016

Velkolepé atrium, které dominuje sídlu agentury Ogilvy, bylo oceněno v rámci druhého ročníku soutěže CBRE Zasedačka roku 2015 v kategorii Kancelář jako DNA firmy. Ta hodnotí, nakolik prostředí ve firmě a podoba kanceláří korespondují s předmětem jejího podnikání. Soutěže se účastnilo 82 projektů, ze kterých bylo vybráno 33 finalistů. Z těch následně odborná porota v čele se světoznámou architektkou Evou Jiřičnou zvolila vítěze 5 kategorií.

Atrium Ogilvy je jakýmsi centrem života agentury a každého příchozího okamžitě uchvátí. Je to báječný prostor pro interní prezentace nových kampaní, často se zde odehrává i focení, natáčení a vymýšlení nápadů a oslavy ocenění toho nejlepšího z dílny Ogilvy. Především je atrium ale jakousi velkou zasedací místností, která slouží nejen pro interní schůzky zaměstnanců, ale stalo se i velmi oblíbeným místem klientů.

Design interiéru měli na starosti agenturní designéři v čele s Danielem Kuprem a Markem Linhartem. Atriu dodává uvolněnou atmosféru netradiční nábytek z palet z cedrového dřeva – kromě klasického nábytku například velmi oblíbená závěsná houpačka. Ostatní vybavení atria je záměrným mixem bazarového nábytku. Atrium doplňuje velký suchý strom, který pomalu obrůstá živý kabát z popínavých rostlin. Pro zaměstnance a klienty je k dispozici také kavárna, kde servírují i každodenní obědy.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.