Allianz nabízí životní pojištění bez absurdních poplatků

1. 12. 2015

Pojišťovna Allianz spouští první vlnu kampaně na životní pojištění Rytmus risk, které nabízí svým klientům za jasně stanovenou cenu a bez nesmyslných poplatků. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě televizních spotů také OOH a internet.

Mezi výhody životního pojištění Rytmus risk patří jasná a pevná cena za pojistnou ochranu. S pojištěním nejsou spojené žádné další měsíční náklady ani poplatky při uzavření či předčasném ukončení smlouvy.

V těchto dnech startuje první vlna kampaně, ve které budou televizní spoty a sponzorské vzkazy podpořeny OOH a online bannery. Na jaře bude následovat druhá vlna kampaně.

V Ogilvy & Mather mají kreativní zpracování kampaně na starosti Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládá z Františka Mareše a Terezy Sabové a režie spotů se ujala Urša Žgank.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.