České behaviorální kampaně skórovaly na celosvětové úrovni

18. 6. 2015

Nudge Awards oceňují celosvětové kampaně a projekty, které jsou postaveny na principech behaviorální vědy. Mezinárodní porota udělila celkem 10 cen, které putovaly pouze do třech zemí – Austrálie, Velké Británie a dvě do České republiky. Stříbrem byly oceněny kampaně agentury Ogilvy pro Ministerstvo zdravotnictví ČR a Air Bank, na kterých se podílel nový expertní tým #ogilvychange.

„Český trh většinou nebývá na špičce, pokud jde o inovativní přístupy v marketingu. Ve využití behaviorální vědy v komunikaci jsme se ale díky #ogilvychange zařadili do čela. Je to pro nás velký úspěch,“ řekl Senior Strategic Planner Jakub Hodboď.

Osvětovou kampaň Vzkazy proti rakovině pro Ministerstvo zdravotnictví ČR, která letos získala také stříbrnou EFFIE, připravil accountský tým Kateřiny Rauschertové. Kampaň pro Air Bank Prodej půjček měl na starosti accountský tým Veroniky Sixtové v úzké spolupráci s týmem v Air Bank. Obě kampaně vznikaly pod kreativním vedením Tomáše Belka.

Ceny Nudge Awards byly předávány na konferenci Nudgestock v anglickém Folkestone a letošní porotě předsedal nositel Nobelovy ceny Daniel Kahneman.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.