Devět cenných kovů pro Ogilvy v České ceně za PR

15. 6. 2018

Obrovským úspěchem skončil pro Ogilvy letošní ročník České ceny za PR. Agentura získala celkem 9 cenných kovů - 3x zlato, 4x stříbro a 2x bronz. Projekt IKEA po setmění byl také nominován na absolutního vítěze. Tím se stal projekt Geometry Global Touching Masterpieces pro Nadaci Leontinka.

Oceněné projekty:

B2C: IKEA po setmění, zlato

Social media: Prezident 21, stříbro

Farmacie: S kůží na trh pro Abbvie, stříbro

Průmysl: Letní novinářská seznamka, zn. Trvalý vztah pro P3, zlato

Zábava a sport: Soulodit bez alkoholu pro UVDL, bronz

Klasická firemní media: Nemusíš být pořád on-line pro LEGO, zlato

Klasická firemní media: Hvězdou titulky katalogu IKEA, stříbro

Akce a události: IKEA po setmění, stříbro

Tiskové konference: Milionové titulky, na které se vyplatilo počkat pro Varroc