Díky OOpsákům zaznamenalo UPC nejúspěšnější prodejní měsíc

15. 10. 2015

Sympatické animované postavičky Oopsáků skvěle zafungovaly na mladé uživatele internetu. V kampani UPC s odvážnou nadsázkou apelují na nezbytnost rychlého internetu a ukázalo se, že mladí nechtějí, aby je nuda připravila o život. Kampaň je z dílny Ogilvy & Mather.

„Tato kampaň tak trochu vybočuje z našeho dosavadního konceptu a potvrdilo se, že to byl krok správným směrem. Svým vtipem a netradičním pojetím nalákala mnoho nových zákazníků. Září se tak stalo nejúspěšnějším prodejním měsícem od začátku letošního roku,“ prozradil Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC Česká republika. Za 499 korun měsíčně získá zákazník stabilní internet s rychlostí 100 Mb/s.

Kampaň klade důraz především na využití sociálních médií a internetu, její součástí jsou také televizní spoty, tištěná média, OOH a ambientní komunikace. Celkově bylo vytvořeno 10 videoexekucí, z nichž k vidění je v současné době polovina z nich. Ty odvážnější však pouze na internetu a sociálních sítích.

Kreativitu mají v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský, Jakub Krčíka Samir Hauser, tým accountů se skládá z Františka Mareše, Lucie Koutné a Lucie Kantoříkové.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.