Fake news a dezinformace, žhavá témata na Ogilvy OnAir

5. 12. 2019

Žijeme v době, kterou kromě jiného definuje zpochybňování a často také záměrné překrucování skutečnosti. Výrazy jako fake news nebo dezinformace slýcháváme prakticky denně. Přesto ale nevíme, čím se od sebe liší, jaká je mechanika jejich šíření a především to, jak nebezpečné mohou být. Tomu všemu byl proto věnován další díl série našich inspirativních setkání Ogilvy OnAir, jehož hlavním a jediným řečníkem byl Iain Bundred, Managing Director, PR & Influence Ogilvy EMEA.

Sledujte nás a nenechte si ujít další Ogilvy OnAir. I na jaře příštího roku nabídneme aktuální a praktické téma s lidmi, kteří mají co říct.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.