Ford Ranger nezklame v žádném terénu
2. 3. 2017
Automobilka Ford spouští kampaň na nejprodávanější terénní pick-up v ČR Ford Ranger. Tou oslovuje potenciální zákazníky působící v oborech jako například myslivost a rybaření, lesnictví a zemědělství či těžařství, kteří ocení spolehlivost vozu i v těch nejnepříznivějších podmínkách. Ve spolupráci s klientem připravil kampaň již tradičně Blue team, tedy agentury Ogilvy & Mather, Wunderman a Mindshare.
Se svými parametry se všestranný pick-up nezastaví téměř před ničím – odtáhne až 3,5 tuny či projede 800 mm hlubokou vodou. Kromě toho ale Ranger nabízí i neobyčejný zážitek z jízdy, nevídanou dynamiku a hospodárnost, moderní design a paletu pozoruhodných technologií jako například nový multimediální systém SYNC 3.
V rámci kampaně, která právě startuje, vzniklo pro konkrétní obory celkem 7 vizuálů pro tištěnou inzerci a online. Na její přípravě se opět podílel Blue team – kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.