Grand Prix pro Ogilvy v mezinárodní soutěži Golden Drum

22. 10. 2016

Agentura Ogilvy zaznamenala velký úspěch na mezinárodním kreativním festivalu Golden Drum, kde získala cenu Grand Prix v kategorii OOH za poutač „The Dying Poster“. Ten vytvořila u příležitosti výstavy Evolution kanadského režiséra a scénáristy Davida Cronenberga.

Kampaň byla již letos oceněna třemi kovy včetně dvou zlatých v kategorii Best use of Media a Outdoor v letošním klání reklam ADC Creative Awards.

Součástí kampaně doprovázející tuto unikátní výstavu a jejímž hlavním motivem je moucha, byl také televizní a rozhlasový spot.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.