Jediný kov pro ČR na festivalu ABC*E
23. 10. 2015
Pouze jeden cenný kov putoval z mezinárodního festivalu Art Directors Club of Europe do České republiky, a to do Ogilvy. Kampaň LGBT Avatars, ověnčená oceněními na zahraničních i domácích festivalech, získala stříbro v kategorii Interactive Mobile Applications. Spolu s dalšími dvěma kampaněmi, Fanstars a MYMAOCIMA, se kampaň probojovala ještě na shortlist v kategorii Innovation & Integration. Kampaň je společným dílem Geometry Global a Ogilvy & Mather.
Letošní rok je pro kampaň LGBT Avatars velmi úrodný. Kromě stříbra z ADC*E získala dva lvy na nejprestižnějším světovém festivalu reklamy CANNES LIONS, v ADC Creative Awards nasbírala celkem 6 ocenění včetně dvou zlatých nebo další zlato v soutěži ČESKÝ DIREKT & PROMO.
Na shortlist festivalu ADC*E se probojovala také kampaň pro Nadaci Leontinka MYMAOCIMA nebo mobilní aplikace Fanstars.
Kampaň LGBT Avatars připravily agentury Geometry Global a Ogilvy & Mather pro loňský pochod Prague Pride. Aktéři pochodu mohli pomocí aplikace LGBT Avatars zastupovat účastníky z východních zemí, jejichž režimy nerespektují práva sexuálních menšin.