Kampaň LGBT Avatars boduje na světovém festivalu reklamy CANNES LIONS a získává dva lvy

26. 6. 2015

Pražská Ogilvy slaví obrovský úspěch. Kampaň ověnčená oceněními na mezinárodních i domácích festivalech LGBT Avatars skóruje na světovém festivalu reklamy CANNES LIONS a získává dva lvy – stříbro v kategorii Mobile a bronz v kategorii Media.

Kampaň LGBT Avatars připravila agentura Geometry Global a Ogilvy & Mather pro loňský pochod Prague Pride. Aktéři pochodu mohli pomocí aplikace LGBT Avatars zastupovat účastníky z východních zemí, jejichž režimy nerespektují práva sexuálních menšin. Kampaň byla letos oceněna také na dalších mezinárodních i domácích festivalech. Zlato získala v soutěži ČESKÝ DIREKT & PROMO, bronz na festivalu PIAF a další bronz na jedné z nejprestižnějších mezinárodních soutěží The One Show.

Projekt LGBT Avatars

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.