Kampaň MymaOcima byla oceněna na festivalu D&AD

22. 5. 2015

Ogilvy & Mather se podařilo prosadit na dalším prestižním mezinárodním festivalu. Po úspěchu v soutěži The One Show získala agentura ocenění za kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, a to bronz (dřevěnou tužku) na londýnském mezinárodním festivalu reklamy D&AD. Kampaň byla oceněna v kategorii Direct.

Letos se kampaň probojovala také na shortlist soutěže The One Show, ale byla úspěšná i v domácích kláních – na ADC Creative Awards získala stříbro a zlato.

Za kampaní stojí Will Rust, Tomáš Belko, Juanma Bonastre, Marek Linhart a Jakub Hodboď.

Kampaň MymaOcima

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.