Kdo hlídá váhu, šetří peníze

1. 3. 2017

S unikátní nabídkou přichází pojišťovna Allianz. Ta se rozhodla odměnit slevou na životní pojištění ty klienty, kteří dbají na zdravý životní styl. Kampaň připravila ve spolupráci s klientem agentura Ogilvy & Mather.

Správná životospráva je nejen základem pevného zdraví, ale nyní také cestou, jak ušetřit. U pojišťovny Allianz získají klienti, kteří žijí zdravě a hlídají si svou tělesnou váhu, slevu na životní pojištění. Mezi parametry určující výši slevy patří hodnota BMI – indexu tělesné hmotnosti – a další faktory určující zdravý životní styl.

Součástí kampaně jsou dva 15vteřinové televizní spoty a dva sponzorské vzkazy, které doplní outdoor ve formě billboardů, online inzerce a instore podlahová reklama. Televizní spoty poběží během března a dubna.

Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Daniel Kupr a Martina Maňasová, tým accountů se skládá z Ondřeje Hláska a Hany Fialové. Režie spotů se ujala dvojice MODS (Martin Přikryl a Michal Nohejl) a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.