Kdo málo jezdí, málo platí

2. 10. 2016

Jako první na trhu přichází pojišťovna Allianz s povinným ručením, které se přizpůsobuje režimu řidičů a zohledňuje počet najetých kilometrů. Pojišťovna tak vychází vstříc motoristům, kteří nejezdí pravidelně, a paušální sazba by tak pro ně nebyla výhodná. Nejvíce ušetří řidiči, kteří najedou méně než 10 tisíc kilometrů ročně. Kampaň k novému produktu připravila ve spolupráci s klientem agentura Ogilvy & Mather.

Součástí kampaně jsou 15 a 30vteřinové televizní spoty a 2 sponzorské vzkazy, které doplní outdoor ve formě hypercube a billboardů, online inzerce a POS materiály.

Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Daniel Kupr a Martina Maňasová, tým accountů se skládá z Ondřeje Hláska a Hany Fialové. Režie spotů se ujala dvojice MODS (Martin Přikryl a Michal Nohejl) a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.

Video

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.