Kosmetická značka Pro Formula exklusivně v Tesco

1. 3. 2017

Tesco rozšiřuje sortiment kosmetických produktů o značku Pro Formula a nabízí tak svým zákazníkům širokou škálu kvalitních výrobků za nízké ceny. Kampaň k uvedení značky na český trh vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

V rámci integrované kampaně představí obchodní řetězec Tesco sérii spotů. První dva spoty představující vlasovou kosmetiku a pánský holicí strojek doplní během několika týdnů spot na bělící tyčinku. Televizní kampaň podpoří tištěná inzerce a BTL část kampaně zahrnuje POS materiály a letáky.

Režie spotů se ujal Štěpán Fok a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice. Kreativní zpracování kampaně měli v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Jakub Mráz a tým accountů vedl Account Director Tomáš Fanta.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.