Kreativní tým Ogilvy posílí zvučná jména

21. 11. 2017

Tým kreativců agentury Ogilvy se od ledna 2018 posílí o špičky v oboru. Pozici kreativního ředitele bude zastávat reklamní guru Eda Kauba a na pozici Digital Creative Leader nastoupí Vilém Kabzan. Spolu s Petrem Radotínským, zodpovědným za kreativu pro Team Tesco, a Tomášem Belkem, který má na starosti kreativu celé skupiny Ogilvy, tak vytvoří silný kreativní tým.

Eda Kauba pracuje v komunikačním byznysu více jak 25 let. Kreativním ředitelem byl v několika pobočkách světových reklamních agentur, naposledy v agentuře Havas. Byl předsedou Art Directors Clubu, prezidentem porot reklamních festivalů v Barceloně, Portoroži, Bratislavě nebo Moskvě. Od Art Directors Clubu obdržel cenu za osobní přínos české reklamě. Je nositelem více než 50 cen Louskáček a okolo stovky mezinárodních cen včetně Cannes Lions. Jen v letošním roce vyhrál kromě 7 Louskáčků, PIAF a EFFIE bronz na Cresta Awards, stříbro na Golden Drum a zlato v Epice.

Vilém Kabzan je absolvent AVU, kde studoval intermediální a vizuální komunikaci. V reklamě pracuje 20 let na pozicích Head of Design, Art Director a Creative Leader. Specializuje se na online média. Je nositelem desítek mezinárodních ocenění, letos jich v týmu s Edou Kaubou vyhrál více než deset. Je úspěšným fotografem, režisérem reklamních spotů například pro KB, Becherovku, EKO-KOM nebo Peugeot a režisérem videoklipů. Je i oceňovaným designérem.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.