Kreativním ředitelem pro Tesco je Petr Radotínský

17. 5. 2017

Po šesti letech na pozici Senior Art Director Ogilvy & Mather se Petr Radotínský stává kreativním ředitelem. Bude nově zodpovědný za kreativu pro klienta Tesco a v pozici střídá Jakuba Mráze. Ve skupině Ogilvy tak působí silný pool tří kreativních ředitelů, který se kromě Petra skládá z Associate Creative Directora OgilvyOne Marka Linharta a Tomáše Belka, který má na starosti kreativu celé skupiny Ogilvy.

Petr má na svém kontě mnoho oceněných kampaní. Z poslední doby například muší citylight „The Dying Poster“, propagující výstavu režiséra a scénáristy Davida Cronenberga, ověnčený mnoha domácími a zahraničními cenami jako Epica, Golden Drum, Red Apple, ADC Creative Awards a PIAF nebo kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která bodovala na mezinárodním festivalu reklamy D&AD a domácím ADC Creative Awards.

Mezi klienty, se kterými dlouhodobě spolupracoval, patří kromě Nadace Leontinka například Air Bank, Ford, UPC nebo ČEZ.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.