Linku pomoci řidičům 1224 zná po půl roce kampaně téměř 60 % motoristů

23. 5. 2016

Díky informační kampani České kanceláře pojistitelů výrazně stoupla spontánní i podpořená znalost Linky pomoci řidičům 1224. Z výzkumu NMS Market Research vyplývá, že ji teď zná více než polovina řidičů a telefonní číslo si z kampaně správně zapamatovali téměř všichni respondenti. Za její přípravou a realizací stojí agentura Ogilvy.

Jednotná Linka pomoci řidičům 1224, za kterou stojí všechny pojišťovny, usnadňuje zajištění rychlého odstranění nepojízdných havarovaných či porouchaných vozidel, čímž významně přispívá k prevenci vzniku tzv. sekundárních dopravních nehod. O existenci asistenční linky před spuštěním komunikační kampaně vědělo pouze 13 % motoristů. Aby se informace co nejrychleji zapsala do povědomí široké veřejnosti, připravila Česká kancelář pojistitelů ve spolupráci s agenturou Ogilvy komplexní informační kampaň. Spontánní i podpořená znalost se působením kampaně výrazně zvýšila a linku 1224 znalo po první vlně kampaně v roce 2015 59 % řidičů (viz graf níže).

Hlavním prvkem ATL kampaně byl televizní a rozhlasový spot, pracující s předělávkou známé písně, doplněný o tiskovou inzerci, OOH a online kampaň. Ogilvy PR v rámci této integrované kampaně realizovalo media relations a připravilo desítky edukačních PR článků. Vedle na míru psaných advertoriálů šlo také o netradiční formáty jako například video reportáže.

Z výzkumu NMS Market Research vyplývá, že většina řidičů zná linku 1224 především z televize (82 %) a pro většinu diváků je reklama zcela srozumitelná. Při dotazování na obsah spotu uvedlo spontánně 44 % respondentů název služby Linka 1224 a 29 % uvedlo název Linka pomoci řidičům. Telefonní číslo si z kampaně pamatují téměř všichni respondenti (96 %). Samotný televizní spot vykázal výrazně nadprůměrnou úroveň hodnocených ukazatelů oproti zbytku finančního sektoru. Standard překonal například v parametrech, jako jsou srozumitelnost, zábavnost, věrohodnost či zapamatovatelnost.

Graf

zdroj: NMS Market Research, N=1002

O projektu Linka pomoci řidičům 1224

Linka pomoci řidičům 1224 je unikátní projekt v celoevropském měřítku. Nezáleží na tom, u které pojišťovny mají řidiči sjednané povinné ručení nebo havarijní pojištění, Linka pomoci řidičům zajistí odtah nebo jinou pomoc pro všechny motoristy v rozsahu sjednaném v pojištění vozidla. Tato efektivní a jednoduchá služba urychlí odstranění následků nehod a zprovoznění pozemní komunikace, čímž umožní předcházet vzniku dalších dopravních nehod. Zároveň ochrání řidiče před zbytečnými náklady na odtah nebo zprovoznění vozidla společností, jejíž služby nemá motorista předplacené u pojišťovny.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.