Nová kampaň UPC? Oops!

1. 9. 2015

Skartovačka, židle, tužky a spousta dalších věcí se v nové reklamní kampani společnosti UPC proměňuje na vražedné nástroje. Kampaň z dílny Ogilvy & Mather totiž na české poměry pracuje s nezvykle odvážnou nadsázkou. Kampaň provázejí sympatické animované postavičky Oopsáků, které u pomalého internetu dostávají zabrat dřív, než by jeden řekl Oops! A to všechno jen proto, aby mladí uživatelé internetu pochopili, že když mají pomalý internet, přicházejí o život.

„Rychlý internet je v dnešní době naprostou samozřejmostí. Proto přicházíme s nabídkou stabilního magarychlého internetu, který začíná už na 100 Mb/s a nebude uživatele nijak omezovat při surfování, stahování nebo hraní online her,“ řekl Karel Smrž, Director, Brand & Communication, UPC Česká republika. Za 499 korun měsíčně získá zákazník internet s rychlostí 100 Mbit/s. Nabídka platí pro nové zákazníky do 31.10.

Součástí kampaně budou televizní spoty, tisková inzerce, OOH, online a sociální média a v pozdější fázi také ambientní komunikace. Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský, Jakub Krčík a Samir Hauser, tým accountů se skládá z Františka Mareše, Lucie Koutné a Lucie Kantoříkové.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.