Ogilvy je nejúspěšnější agenturou letošní Effie

8. 11. 2018

Obrovský úspěch zaznamenala agentura Ogilvy v letošním ročníku soutěže efektivity reklamních kampaní Effie. Získala celkem 4 cenné kovy a stala se tak nejúspěšnější agenturou letošního ročníku. Nejcennější kov získalo Ogilvy za kampaň pro KB "Za služby se vyplatí platit", stříbro za kampaň "Místo do obchodu pro Nutrend do e-shopu!" pro Nutrend a bronzem byly oceněny kampaně "326.000 hlasů pro novou volbu prezidenta" pro Institute for Democracy 21 a "Jak monetizovat CSR aktivitu" pro E.on Česká republika.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.