Ogilvy je nejúspěšnější českou agenturou festivalu Piaf

27. 5. 2015

Nejúspěšnější českou agenturou letošního mezinárodního festivalu PIAF je Ogilvy. Svých 9 nominací proměnila i přes velmi silnou zahraniční konkurenci v šest cen, včetně jedné zlaté a jedné stříbrné.

Třemi cenami byla v rámci festivalu PIAF ověnčena kampaň pro Intersport Běž IS pro slevu, která je společným dílem agentur Geometry Global a OgilvyOne. Ta získala zlato, stříbro a bronz.

Bronzem byla oceněna kampaň Geometry Global a Ogilvy & Mather – LGBT Avatars, kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima od Ogilvy & Mather a kampaň Lybar Promiss od OgilvyOne.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.