Ogilvy & Mather jako jediná česká agentura bodovala v soutěži Epica

21. 11. 2016

V letošním ročníku mezinárodní soutěže reklamní kreativity byla jako jediná česká agentura oceněna Ogilvy & Mather. Ta získala stříbro v kategorii Media Innovation - Traditional Media za reklamní poutač k pražské výstavě kanadského režiséra a scénáristy Davida Cronenberga „The Dying Poster“.

Kampaň sbírá ocenění doma i v zahraničí. Letos již získala cenu Grand Prix na mezinárodním kreativním festivalu Golden Drum a byla oceněna třemi kovy včetně dvou zlatých v klání reklam ADC Creative Awards.

Součástí kampaně doprovázející tuto unikátní výstavu a jejímž hlavním motivem je moucha, byl také televizní a rozhlasový spot.

http://winners.epica-awards.com/2016/winner/29-06719-OTHR/ogilvy-mather-sro/the-dying-poster

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.