Ogilvy & Mather je nejúspěšnější českou agenturou festivalu Piaf

28. 4. 2016

Nejúspěšnější českou agenturou letošního mezinárodního festivalu PIAF je Ogilvy & Mather. Celkem porota udělila tuzemským agenturám pět cen a tři z nich putovaly do Ogilvy & Mather. Všechny získala kampaň The Dying Poster, která byla pozvánkou na výstavu Evolution kanadského režiséra Davida Cronenberga realizovaná pro Art Movement.

Kampaň získala dvě stříbra v kategoriích Kreativní využití tradičních reklamních formátů a Bleskový dopad a bronz v kategorii Kreativní design. Stejná kampaň byla letos již oceněna v soutěži ADC Creative Awards, kde získala dvě zlata a jedno stříbro.

Celkem bylo na letošním mezinárodním festivalu PIAF rozdáno 45 cen 25 agenturám z 10 zemí.

Video

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.