Ogilvy & Mather posiluje Tesco tým

24. 8. 2015

Nový kreativní ředitel a další čtyři kolegové rozšíří tým agentury Ogilvy & Mather spolupracující s obchodním řetězcem Tesco. Agentura bude totiž od srpna zastřešovat kompletní komunikační strategii a ATL i BTL aktivity pro klienta nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Tesco je klientem Ogilvy & Mather od letošního února, kdy agentura vyhrála výběrové řízení v ČR. V současné době se o Tesco stará široký tým více než třiceti profesionálů.

„Na základě úspěšné dosavadní spolupráce dochází k rozšíření na nadnárodní úroveň a tak jejímu zefektivnění, s čímž souvisí i posílení týmu. V současné době velmi intenzivně pracujeme na zcela novém kreativním konceptu pro podzimní kampaň“, řekl Managing Director Ogilvy & Mather Ondřej Obluk.

Pozici kreativního ředitele bude zastávat Ian Adams. Ian, jako rodilý Kaliforňan, začal svou kariéru v reklamě v USA, kde pracoval pro klienty jako Coca-Cola, Samsung, Adobe a další. Zvědavost na země svých předků a touha po nových pracovních příležitostech ho hnala do Evropy, kde žije a pracuje od roku 2007. Kampaně, které vytvářel, získaly mnohá mezinárodní ocenění jako the Art Director’s Club, Epica, Eurobest, PIAF, Golden Drum Portorož, ADDY Awards a další. Když Ian zrovna nepracuje na nějaké reklamní kampani, věnuje se jiným tvůrčím činnostem jako například experimentální umělecké fotografii.

Šárka Hinzová, která nastupuje na pozici Senior Copywriter, má vystudovaný zpěv na konzervatoři Jaroslava Ježka a zkušenosti z reklamní branže sbírala například v agenturách Leo Burnett, JWT nebo jako freelancer pro značky Apple a Avon. Šárka ráda cestuje, sportuje a dělá hudbu.

Jana Poláková přichází na pozici Junior Account Manager. Jana má bohaté zkušenosti s pořádáním různorodých projektů doma i v zahraničí, jako jsou například parkurové závody ELITE TOUR, letní akademie pro asijské studenty MLESA či Rande POSLEPU. Zkušenosti z reklamní branže posbírala v reklamní agentuře WMC/Grey, kde dva roky působila jako Account Manager na klientech UCB, Allianz nebo Erste Premier. Svůj volný čas věnuje cestování a sportu všeho druhu.

Nela Gvoždiaková, která bude působit na pozici Account Executive, má vystudovaný obor Obecná lingvistika a teorie komunikace na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Do Ogilvy & Mather přichází z CzechTourism, kde působila na pozici Senior Project Manager. Ve svém volném čase propadá kouzlu kulinářství a mezi svými přáteli je vyhlášenou kuchařkou.

Náchodský rodák Jindřich Kaplan nastupuje na pozici Account Executive. Po studiu marketingu a komunikace vycestoval do zahraničí - nejprve zdokonalit angličtinu do britského Tunbridge Wells a potom do Rakouska, kde pracoval v dopravní společnosti Fluckinger transport. Na pozici Sales Account Manager měl na starosti mimo jiné obchod mezi Anglií a Beneluxem, získávání nových zákazníků nebo CRM. Jindra je sportovcem tělem i duší, byl tři roky trenérem rakouské reprezentace v nohejbale, má rád freeridové lyžování a v létě cyklistiku a beach volejbal. Kromě sportu se věnuje kreslení portrétů a rád nakupuje obrazy.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.