Ogilvy si odnáší z letošní Effie tři ceny včetně zlaté

5. 11. 2015

V soutěži oceňující nejefektivnější kampaně získala skupina Ogilvy letos celkem tři ceny, včetně jedné zlaté. Do Ogilvy & Mather putoval nejcennější kov za kampaň Lovebrandem v rekordním čase pro Air Bank a bronz za kampaň na podporu prevence vybraných nádorových onemocnění Vzkazy proti rakovině pro MZČR. Stříbrem byla pak oceněna kampaň OgilvyOne Lybar Promiss. Agentura Ogilvy & Mather zároveň ovládla speciální ceny BoB a získala ocenění ve všech čtyřech kategoriích. Nejlepším kreativním týmem jsou art directorka Petra Biró a copywriterka Alena Neubauerová.

Kampaň pro Air Bank zvítězila v nejnabitější kategorii letošního ročníku Effie Finanční služby, kampaň pro Lybar získala stříbro v kategorii Spotřební zboží a edukativní kampaň Vzkazy proti rakovině pro Ministerstvo zdravotnictví ČR byla oceněna bronzem v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing.

Best of Best neboli BoB, kterým AKA oceňuje nejúspěšnější individuality v kategoriích kreativní ředitel, copywriter, art director a kreativní tým ovládla agentura Ogilvy & Mather, která získala ocenění ve všech čtyřech kategoriích. Nejlepším art directorem se stala Petra Biró, nejlepším copywriterem Alena Neubauerová, obě dvě byly zároveň oceněny jako nejlepší kreativní tým. Nejlepším kreativním ředitelem se stal Will Rust, který nyní působí v dubajské pobočce agentury.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.