OgilvyOne vstupuje do letošního roku s novým vedením

6. 1. 2016

Managing Directorem OgilvyOne se od ledna stává Martin Lauer. Na pozici Associate Creative Director zároveň nastupuje Marek Linhart, jehož jmenováním vznikne silný pool tří kreativních ředitelů skupiny Ogilvy.

Martin Lauer má za sebou působivou kariéru v marketingu a reklamě, v minulosti mimo jiné vedl čtyři roky komunikaci společnosti Škoda Auto. „Je to pro mě velká výzva a na spolupráci s ostříleným týmem OgilvyOne se velmi těším,“ říká Martin.

Marek Linhart se stává kreativním ředitelem OgilvyOne po čtyřech letech působení ve skupině Ogilvy, poslední dva roky na pozici Senior Copywriter. Spolu s Ianem Adamsem, zodpovědným za kreativu pro Tesco tým, a Tomášem Belkem, který má na starosti kreativu celé skupiny, tak vytvoří silný kreativní tým.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.