On-line marketing pro Amos Software bude zajišťovat Neo@Ogilvy Czech

27. 10. 2017

Digitální agentura Neo@Ogilvy Czech vyhrála výběrové řízení české softwarové společnosti Amos Software, která se poprvé od založení rozhodla pro spolupráci s profi agenturou. Neo@Ogilvy Czech bude mít na starosti on-line marketingové kampaně pro produkty značek Adobe Systems, FileMaker, Twixl, ACD Systems, Corel, Enfocus, Extensis, Hot Door, Quite a WoodWing.

„Agenturu Neo@Ogilvy jsme vybrali ze dvou důvodů. Prvním jsou samozřejmě bohaté zkušenosti s využíváním nových technologií v oblasti on-line marketingu a druhým jsou lidi, kteří pro Neo pracují. Chceme potvrdit prohlášení, že investovat do on-linu má smysl, a to bez ohledu na velikost firmy,“ řekl Martin Škorpil, Sales Director společnosti AMOS Software.

Spolupráce začíná kampaní k bezplatnému semináři „Adobe AEM Forms: Digitální formuláře – pěkně, rychle, jednoduše“.Akce se koná 8. listopadu v coworkingovém centru K10, v Praze na Vinohradech a jeho cílem je informovat zástupce státní správy a komerčních společností o možnostech použití digitálních formulářů v marketingu nebo integraci s back-office systémy.

„Kampaň jsme postavili na pokročilém remarketingu s využitím cílených dat, která nabízí LinkedIn nebo CPEX. Pro AMOS Software jsme tak vytvořili unikátní audience, které oslovujeme s nabídkou jednotlivých produktů portfolia společnosti,“ dodal Managing Director Neo@Ogilvy Czech Petr Struna.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.