Ondřej Obluk se stává Group Managing Directorem skupiny Ogilvy

25. 6. 2015

Ondřej Obluk, Managing Director reklamní agentury Ogilvy & Mather, bude počínaje 1. červencem reprezentovat celou skupinu Ogilvy v pozici Group Managing Director, a to jak navenek vůči trhu, tak v rámci mezinárodních struktur Ogilvy.

Bude rovněž koordinovat business všech agentur skupiny a podporovat cross-sell klientů. Obluk bude nadále ředitelem reklamní agentury a jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu je Tomáš Belko.

Nic se nemění na struktuře operativního řízení skupiny prostřednictvím týmu ředitelů jednotlivých firem Ogilvy v koordinaci se CFO Michaelou Procházkovou a CEO Ogilvy CEE Alexem Herdtem.

Ondřej Obluk (41) je v Ogilvy stálicí, pracuje zde od roku 1998. Reklamní agenturu Ogilvy & Mather vede od roku 2011. Pod jeho vedením agentura dosáhla úspěchů v mezinárodních kreativních soutěžích i domácí Effie a stala se Agenturou roku 2014. Ondřej vedl tým, který nedávno získal pro skupinu Ogilvy klienta TESCO, a to včetně kampaní pro CEE region.

Ondřej má vystudované MBA na Sheffield Hallam University a VŠE Praha, obor mezinárodní obchod a politika. Působí jako externí lektor marketingových předmětů na FSV University Karlovy.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.