Ondřej Obluk se stává Group Managing Directorem skupiny Ogilvy
25. 6. 2015
Ondřej Obluk, Managing Director reklamní agentury Ogilvy & Mather, bude počínaje 1. červencem reprezentovat celou skupinu Ogilvy v pozici Group Managing Director, a to jak navenek vůči trhu, tak v rámci mezinárodních struktur Ogilvy.
Bude rovněž koordinovat business všech agentur skupiny a podporovat cross-sell klientů. Obluk bude nadále ředitelem reklamní agentury a jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu je Tomáš Belko.
Nic se nemění na struktuře operativního řízení skupiny prostřednictvím týmu ředitelů jednotlivých firem Ogilvy v koordinaci se CFO Michaelou Procházkovou a CEO Ogilvy CEE Alexem Herdtem.
Ondřej Obluk (41) je v Ogilvy stálicí, pracuje zde od roku 1998. Reklamní agenturu Ogilvy & Mather vede od roku 2011. Pod jeho vedením agentura dosáhla úspěchů v mezinárodních kreativních soutěžích i domácí Effie a stala se Agenturou roku 2014. Ondřej vedl tým, který nedávno získal pro skupinu Ogilvy klienta TESCO, a to včetně kampaní pro CEE region.
Ondřej má vystudované MBA na Sheffield Hallam University a VŠE Praha, obor mezinárodní obchod a politika. Působí jako externí lektor marketingových předmětů na FSV University Karlovy.