Osvětová kampaň Rozkoš z pohybu představuje mužům cvičení na bolavá záda jako potěšení

19. 3. 2018

Motivujte mladé muže, ať cvičí a zajdou k lékaři. Prospěje to jejich bolavým zádům. Tak znělo zadání, na jehož konci stojí nová osvětová kampaň společnosti AbbVie z dílny Ogilvy. Kampaň Rozkoš z pohybu přináší inovativní a pro farmaceutický segment odvážný přístup: vtipnou retro formou s notnou dávkou smyslnosti bude motivovat mladé muže k péči o vlastní zdraví. Na microsite www.rozkoszpohybu.cz nabídne sadu cvičení, test na typ bolesti zad nebo doporučení, k jakému specialistovi zajít. Kampaň startuje 19. března na Facebooku, jejím ústředním bodem je retro rozcvička s expertkou na bolavá záda.

„Chronické zánětlivé onemocnění zad postihuje muže již v mladém věku. Ti však často bolest podceňují a není výjimkou, že u řady z nich zazní správná diagnóza až po několika letech od prvních příznaků. Přitom včasná diagnostika nemoci je pro její další vývoj zcela klíčová. Proto je naším cílem v B2C komunikaci nejen zvýšit povědomí o tomto onemocnění, ale především motivovat mladé muže ke vhodnému cvičení a k včasné návštěvě lékaře – specialisty. V minulých letech jsme se zaměřovali na tradiční přímou aktivaci potenciálních pacientů na frekventovaných místech. Letos jsme se rozhodli pro provokativnější formu pouze v online prostředí, které je naší cílové skupině mnohem bližší,“ říká Eva Šebestová, ředitelka komunikace AbbVie Česká republika a Slovensko.

AbbVie spolu s Ogilvy přišlo s odvážným přístupem: „Při tvorbě strategie jsme vycházeli z analýzy, co mladé muže do 40 let baví v online prostředí. Jednoznačně je to sport, erotika a vtipy. Zvolili jsme proto cvičení s erotickým podtextem, které ale bude vtipně a vkusně podané. K tomu nám pomohla retro stylizace,“ vysvětluje zvolený přístup Head of Social v Ogilvy Barbora Šumanská.

Kampaň poběží především v prostředí Facebooku, kde se bude opírat o sponzorované Link Ad formáty s videem z prostředí retro tělocvičny, ve kterém se vyzývavá cvičitelka Bibi snaží s menšími či většími úspěchy korigovat pohyby svých svěřenců. Za strategií kampaně stojí Jan Fryč, kreativa vznikla v tandemu Ondřej Kroupa a Samir Hauser, režie spotu se ujal Adam Vopička z Flux Films.

Video

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.