Pět cenných kovů pro Ogilvy v letošní Effie

2. 11. 2016

V soutěži oceňující nejefektivnější kampaně získala skupina Ogilvy letos celkem 5 cen. Tři bronzové a jedna stříbrná putovaly do Ogilvy & Mather a další bronz získalo Social@Ogilvy. Skupina proměnila pět ze šesti nominací.

V kategorii Finanční služby byly oceněny dva projekty Ogilvy & Mather - stříbrem kampaň Nová kategorie na trhu mikroúvěrů pro Home Credit a bronzem kampaň pro Air Bank I půjčku můžete mít rádi. Další dvě bronzové získalo Ogilvy & Mather za kampaň pro Tesco Šťastně prožité Vánoce našich zákazníků úspěchem značky v celém regionu v kategorii Potraviny a kampaň pro neziskovou organizaci ALSA Milion na charitu za 6 týdnů v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing.

Čtvrtý bronz putoval do Social@Ogilvy za projekt pro energetickou firmu E.ON Kde ostatní sbírají lajky, my děláme skutečný byznys, který byl oceněn v kategorii Malý rozpočet.

V letošním ročníku soutěže bojovalo celkem 65 kampaní. Do finále bylo vybráno 38 z nich a oceněno bylo 25.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumenty:
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather spol. s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy CID, s.r.o.“, ke stažení zde.
„Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy Public Relations, s.r.o.“, ke stažení zde.